Parhai main magan
Father: Beta raat ko kis waqt soye tay?
Son: Mai raat ko 2 baje tak parh raha tha
Father: Lekin 11 bajy tu bejli chali gayi thi
Son: Mai parhny mai etna magan tha ke bejli jany ka pata hi nai chala
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 881 views
Similar Jokes
1Truck ke Pichhe Kya Gajab Line Likhi thi..
HORN dhire se Bajaye,.
'HAMARA pakisatan'
So-Raha Hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Agar Aap Mujhe 14 feb ko Phool Dena Chahte Ho To..
Gobhi Ka Phool
Dena
Apke Piyar Ka Bi Izhar Ho Jayega
Humara Salan Bi Tayyar Ho Jayega
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Do you know English? Banta: Yes Santa: Ok! Then tell what is the opposite of NAAG PANCHAMI?
Banta: So simple Yaar... NAAG DO NOT PUNCH ME.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband : Jab Me Tum Per Gussa Hota Hun To Tum Apna Gussa Kahan Nikalti Ho ?
Wife : TOILET Saaf Ker K.
Husband : Hein, Kese Saaf Kerti Ho ?
Wife : Tumhary ToothBrush Se :-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Lotto Winner :
A woman came home, screeching her car into the driveway, and ran into the house. She slammed the door and shouted at the top of her lungs, 'Honey, pack your bags. I won the lottery!'
The husband said, 'Oh my God! What should I pack, beach stuff or mountain stuff?'
'Doesn't matter,' she said. 'Just get out.'
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan chilke samait kela kha raha tha
kisi ne pocha cheela kiun nai hai,
pathan :mujhe pata hai is k adnadr kela hai.
by Sabir shah (few years ago!)
How can you tell when a lawyer is lying?
His lips are moving.
by Pak101.com (few years ago!)
Patni: Agar mein mar jaon to tum dubara shaadi karoge?
Pati: Bilkul nahi.
Patnai: Mujhe yakeen hai tum dubara shaadi karoge.
Pati: Ok, mein shaadi karunga.
Patni: Kya tum usko hamare bed pe sulaoge?
Pati: Yes.
Patni: Kya tum meri jeans usko dalne doge?
Pati: Nahi, Voh tumhare se lambi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Biwi nind me jor se chilai-jaldi utho mere pati aa gye.
Sardar utha aur khirki se kud gaya.tang tut gayi.
Fir use khyal aya sala mai hi to uska pati hu.... ||
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa class me haans raha tha,
Ek ladka bola : Stand UP, kaun ho tum?
Santa : Tum kaun ho?
Ladka : Mein monitor hu
Santa : Te phir mein CPU hu!!!
by Pak101.com (few years ago!)