pathan pareshan tha??!!
Pathan: Yara Hum bohat Pareshan hai.
Major Rohail: Kyu Khan Saab?
Pathan: Yara Subah se koi humain,
“Battery Low” k Naam se Miss Bell de rha hai
by Abdul Hannan (few years ago!) / 907 views
Similar Jokes
Shair, Shairni ko Kiss Karne Laga...
Sherni Ne Rok Diya,
Aur
Idhar Udhar Dekhne Lagi.
Shair: Kya Hua Darling...?
Sherni: Dekh Rahi Hon,
Aas Paas DISCOVERY Waly To Nahi Hain. :-)
by Hina Ali (few years ago!)
Boss to santa- jab se maine tumhe job se nikala he, tab se tum roz mere ghar ke samne potty kyun karke jate ho?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Santa-aapko ye batane ke liye ki main bhuka nai mar raha..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Doctor! My son swallowed a key! Doctor: When?
Santa: Three months ago
Dr: What were you doing till now?
Santa: We were using duplicate key
Dr: So why did you come today?
Santa: We lost the duplicate key!
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Suno doctor ne muje 1 mahina aaram k liye Switzerland ya Paris jaane ko kaha hai. Hum kaha jayenge ?
.
.
.
Husband: Dusre Doctor k pass. ( ?•? )
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Aaj mai bus ke peche bhagty howe ghar tak aya hon, owr karaye ke 20 rupey bhi bacha leye.
.
2nd Pathan: Tum boht bewakof ho, Rekshe ke peche bhagty tu 80 rupey bach jaty
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Anath Ashram Manager to Bania:
Sethji, aap hamare anath ashram ke liye kya kar sakte ho ?
Funny Bania: Mein anath ashram mein apne 4 bachhe bhej sakta hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Sunehri Baatein
Zindagi Mein 2 Baaten Hamesha Yaad Rakhna
1) Hawa Chalti Hy Tou
Pattey Hiltey Hyn
2) Aur Nahi Chalti Tou
Nahi Hiltey ...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: Itni Slow Awaz Me kis Se Baat kar Rahe Ho?
Husband: Bahen se.
Wife: Bahen Se Itni Slow Awaz Me Bolne ki kya Zaroorat Hai?
Husband: Tumhari Jo Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baat Batao Aisi Kaunsi Cheez Hai Jiske Phatne Pe Aawaz Nahi Hoti….
.
.
.
.
.
.
.
.
Doodh
Hamesha Non Veg Mat Socho!!
by Pak101.com (few years ago!)
A sardar for an exam had studied only one essay 'FRIEND', but in the
exam the essay which came was 'FATHER' .
He replaced friend with father in the essay and it read:
I AM A VERY FATHERLY PERSON, I HAVE LOTS OF FATHERS,
SOME OF MY FATHERS ARE MALE AND SOME ARE FEMALE..
MY TRUE FATHER IS MY NEIGHBOR.
by Mohammad Ali (few years ago!)