Pappu And His Wife
Wife bathroom se naha ke nikli to
Pappu use ghur raha tha.!
.
.
Wife romantic hokar: Kuch karne ka irada hai
kya.......?.?
.
.
Pappu usko thappad maar ke bola:
.
.
Kamini Mere garam pani se kyu nahayi..?? :P
by Pak101.com (few years ago!) / 1009 views
Similar Jokes
Gal: Do u have any sentimental love cards? Shopkeeper: How about this card, it says 'To the only boy I ever loved' Gal: Great! I want 10 of them.
by khalid hussain (few years ago!)
Customer-Ye bakra kitne ka hai
kasai:-Rs.500. Customer:- Itna sasta.
kasai:-China ka hai koi gurantee nahi hai, ho sakta
hai kal bhokne lage
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathaan's wish: when i die,I wana die like
my grandpa who died peacefuly inhis sleep not screamin likeall d passengersin d bus hewas driving ;->
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Police wala:tumhara koi mulaqati nai aya kia sub naraz hain?
Qaidi:nai wo pehle hi qaidi hain
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar:tm mujh se shadi karo gi?
Girl:nai , me ap se aik sal bari hun,
sardar:koi bat nai aik sal bad kar len ge.
by Sabir shah (few years ago!)
Santa: mai tere mobile se apni girl friend ko sms bheju,
dekhte hain kya kahti hai?
Banta: No yar, agar usne handwriting pehchan li to…?
by Pak101.com (few years ago!)
Police Officer Bachey Se:Beta Kia Tumhare Abu “Al Qaida” Me Hain?
Bacha: Uncle! Mujhe Abu Ka To Pata Nahi! Per Main
.
“Noorani Qaida” Pe Hoon!
by HAQ (few years ago!)
Santa Aur Ek Pathan Padosi Thhe, Ek Din Santa
Pathan Ke Ghar Gaya Aur Us Se Pucha.
Santa: “Batao Aisa Kya Karen Ke, Saanp Bhi Mar
Jaye Aur Laathi Bhi Na Tootay?”
Pathan Huste Hue: “Very Simple, Jootay Se Maar
Do Saale Ko.“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek baar ek teacher ki posting....ek adiwasi (tribal) area ke school me ho gyi
Teacher: hello students sabse pehle mujhe ye batao
k mere aanay se pehle wale teachers kaise the.....?.
... .
.
.
.
.
.
Poori class ek saath : Madam....very delicious.
by Pak101.com (few years ago!)
Grl:mat kr picha mera,1din pchtyga,bahr collage k tu samose ka thela lgyega
boy:tu mt thukra mere pyr ko,1din pchtygi usi thele pe brtan manjti tu b nazr aygi..
by Pak101.com (few years ago!)