Aik aadmi Ghar Pay Movie Dekh Raha tha
Aik aadmi Ghar Pay Movie Dekh Raha tha
Achanak Chillaya
O signature na kriiiiiiiiiiiiii
B.V Ai or Pocha konsi movie dekh rahy ho?
Aadmi bola apni Shadi ki Movie
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 962 views
Similar Jokes
Santa: Kal mai raat ko bathrooom gaya toh andar bhoot tha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Banta: to phir kya hua ?? :O
.
.
.
Santa: Hona kya tha mai bhoot sey bola tum kar lo humara to wesey hi nikal gaya hai..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
GueThere was this little kid who had a bad habit of sucking his thumb. His mother finally told him that if he didn't stop sucking his thumb, he'd get fat.
Two weeks later, his mother had her friends over for a game of bridge. The boy points to an obviously pregnant woman and says, "Ah, ha! I know what you've been doing!"
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek Pathan hamesha Apne Mobile Ke Saath 1 Scissor Rakhta Tha,
Kisi Ne Poocha??
“Khan Saab Ye Konsi Science Hai ?”
Pathan: : O Yaara Kabhi Kabhi Call Katna Bhi Par Jata Hai Na.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Banta ki khub pitai hui. Dono kisi Birthday
Party me muft ka khana khate hue pakde gye the
Kehne lage- Hum ladki walo ki taraf se he...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shiv:-Mera Trishul kaha hai?
Parvati:-ganesh le gaya?
Shiv:-Kyu?
Parvati:-Keh raha tha ki
“Girlfriend” ke sath Meggi khane ka program he….
by Pak101.com (few years ago!)
The Best Shair Written On A Rickshaw !
“Hino Ka Baap,
Nissan Ka Nana..
Yeh Rickshaw Chala Raha Hai Pathan Deewana
by Mohammad Ali (few years ago!)
Difference between dawa and daru.
Dawa is like a girlfriend. it has expiry date and
Daru is like a "wife" jitni purani hogi utni sar ko
charti hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Socho agar doctor film banate to title kya hota?
1. Kabhi khansi kabhi jukam
2. Kaho naa bukhar hai
3. TB no 1
4. Kal patient ho na ho
5. Hum blood de chuke sanam
by Pak101.com (few years ago!)
Har Gham Ko Pala Nahi Jata.
Kaanch Ki Cheezon Ko Uchala Nahi Jata.
Kuch Karna Hai To Mehnat Karo Jaani.
Har Baat Ko ALL IZ WELL Bol K Tala Nahi Jata.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ladkiyo me aur Pepsi me kya similarity
hai ??.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Answer:” both are Cool, Sweet..sab pasand
karte hai
aurMost important similarity; is,
dimag wali jagah
dhakkan hai.. :P
by Mazhar Khan (few years ago!)