Ye Kela Kaise Dia??
Memon:
Ye Kela Kaise Dia??
Keley Wala: 1rs
Memon: 60 Paisa Ka Deta Hai??
Kele Wala: 60 Paise Mein To Sirf Chilka Milega.
Memon: Le 40 Paise, Chilka Rakh Aur Kela De..
by Pak101.com (few years ago!) / 1343 views
Similar Jokes
Sardar Engish k paper me fail ho gaya …!!
Due to following translations..?
1. main aam aadmi nai hon?
(I am not a mango man)
2. Sarda or garma phal hain?
(Colda & hota are fruits)
3.Mujhe b english aati he?
(English comes to me also)
4. Do or Do barabar chaar?
(Give & Give equal to four)
5.Mera taluq haripur hazara se hai?
(I am belong to greenpur thousanda)
6. Sarak par golian chal rahi hai?
(Tablets are walking on the road)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife Shoping Kr K Ai
Aur Husband Ne Darwaza Khola
Wife:
Ye Dabba Utha Lo
...
Husband:
Is Mein Zarur Mere Khane Ki
Koi Chez Hogi
Wife:
Han Mere Sendal Hain
by Adnan Khalid (few years ago!)
Chinese Couple Romance Krtay Huye:
Husband: Chutaki.
Wife: Yuwanini.
Husband: Choka Yoonji Machi, Romi Hoayoo Yakiyo.
Wife Piyar Say Boli: Chimi Yohua, Yakochinda Timsuji.
Husband Muskura Kr: Na Siaou Mina Um Luji.
Wife: Ochu Chin Huya Buyoo Nochi…
Logon Ka Shouq Tou Dekho,
Samajh Kuch Nahi Aa Raha..
Bass ROMANCE Ka Word Aya Our Pura Message Parh Dala :-D :-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Life main
=Pais
=Pyar
=Dost
=Izzat
Sab aate Jate rehte Hain.
Par
Tootay Huwe Daant Kabhi Wapas
nahi aate.
Is liye iZzat say sms Karte raha
karo.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Masterji: kal school kyu nahi aaya. Santa: Gir gaya tha or lag gayi. Masterji: kahan gire, kahan lagi? Santa: Takiye pe gira tha aur AANKH lag gayi..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bhikari-sahab ek rupiya de do.
Sahab-tumhe sharam nahi aati road par khade hokar bhikh mangte?
Bhikari-abe tere ek rupiye ke liye office kholu kya?
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: My Father's name is LAUGHING and my Mother's name is SMILING.
Teacher: You must be Kidding?
Boy: No, that's my brother. I am JOKING.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A pathan said to his friend:
“mujhy smajh nahi aati k log
maheena maheena kaisy nhi nahatay?
Mujhy to 28vein din kharish hona shuru ho jati hai
by Abdul Hannan (few years ago!)
Agar muje 100 jawan ladke mile to
me desh ko power ful bana sakta
hu
-Vivekanand
.
.
.
.
.
.
Agar muje 100 jawan ladkiyamile
to me ek naya desh bana sakta hu
-Imran hashmi :D.
by Pak101.com (few years ago!)
Judge:suna hai ap ne apni bv ko 15 sal se dara dhmka kar rakha howa hai.
Admi:wo darasal...
Judge:safai ki zaroorat nai tareeqa btao.
by Sabir shah (few years ago!)