Papa Bohot shareef hain
Son: Mom! Papa
Bohot shareef hain...
Mom: Wo kesay?
Son: Jab bhi kisi Larki ko dekhtay hain to...
Foran 1 Aänkh bandh kär letay häin.
;-)
by Mazhar Khan (few years ago!) / 809 views
Similar Jokes
Sir: Ager tum 1jungle mein ho or wahan sheir aa
jaye to tum kya karo ge?
Boy: Main darakht per charhon ga
Sir: Ager wo sheir darkhat per b aa jaye to?
Boy: Main Pani mein kood jaun ga
Sir: Ager wo Pani mein b aa jaye to? . . .
Boy: Ustad G.. Sheir nal pen viyai hai jo odi side le
rae o…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banta: Did Ramesh furnish his whole house with second-hand stuff?
Santa: Yes, he even married a widow.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife2 husband:tu jahan-jahan chalega mera saya saath hoga..
mera saya.. mera saya..
Husband: Mujhe pehle se hi sak tha ki tu bhutni hai
by Pak101.com (few years ago!)
1 girl ki death k bad us ki saheli us k boy friend k pas gai aur boli:kia me us ki jagah le sakti hun.
Bf :mujhe koi aitraz nai qabristan walo se puch lo.
by Sabir shah (few years ago!)
Papu Dhobi ko Daant-te hue -
Ek to meri shirt guma Di upar se paise mang raha hai.?
Dhobi:- Sahab shirt dhulne ke baad gum hui hai
by Pak101.com (few years ago!)
boy to teacher: miss aap muje mere mobile per call kiya tha.
techer nahi to kiyon poochraheho?
boy : kal mere mobile me ek miss call tha khoun miss ne call kiya patha nahin?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Osama's Son was Poor in maths
Osama Hired a Teacher for him:---
On Very first Day:===
Teacher to Osama's son: how u would divide 4 apples among 5 people ???
Osama's Son: By Killing an Extra Man...
by Pak101.com (few years ago!)
Santa- yar tere our bhabhi ki jodi to Ram-Sita ki jodi hai.
Banta- kahan yar, na to yeh dharti me samati hai our, na he ise koi utha k le jata he..
by Pak101.com (few years ago!)
Miss: Aaj tum late kion aye ho? School 7 baje shuru hota hay, itni dair kion ki?
.
Kid: Miss ap mairi itni fikar mat kia karain, log shak karty hain
by Mazhar Khan (few years ago!)
Oopar aasman hai
Niche sagar hai,
Aur ek bander isse
Shayri samaj kar parh raha hai.
by Pak101.com (few years ago!)