Railway Job Interview
RAILWAY JOB INTERVIEW
Officer:
Tumhein Pata Chalay Ky 2 Train
Ek Hi Track Pe Aamny Samny Se
Aa Rahi Hain To Tum Kya Karoge?”
Sardar:
Main Kanta Badal Donga.
Officer:
Agar Na Badal Sako?
Sardar:
Main Red Signal Donga.
Officer:
Light Na Ho To?
Sardar:
Main Red Jhanda Dikha Doonga.
Officer:
Jhanda B Na Mila To?
Sardar:
Main Chotay Bhai Ko Bula Longa.
Officer:
Kyun?
Sardar:
Ohnu Train Di Takkar Wekhn Da Bara Shoq Ay.
by Pak101.com (few years ago!) / 1106 views
Similar Jokes
PRINCIPAL :Agar koi ladka girls hostel mein gaya toh first time 100 Rs fine, 2nd time 200 Rs. Fine and 3rd time 500.
MUNNA BHAI :Boley to Monthly paas ka kya lega Mamu.
by ADNAN (few years ago!)
A jutt in Karachi went to bank for opening an
account. he took one form and went to Islamabad.
do u know why? Because in the form he read!
"write in capital"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Larka :me ap ki beti k hath mangne aya hun
larki ka baap :kiun?
Larka:mereg hath us ko message kar kar k thak gae hain
by Sabir shah (few years ago!)
Santa aadhi raat ko sadak per akela ghum raha tha.
Police wala: kyun bhai, aadhi raat ko akele ghumne ki kya wajah hai?
Santa: wajah hoti to ghar pahunch kar kab ka apni biwi ko bata diya hota.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband wife ko English sikha raha tha.
Wife dopehar me husband se: dinner lo Ji.
Husband Jahil ye dinner nahi lunch hai.
Wife: Jahil tu, Tera baap, Tera Sara khandan,
ye raat ka bacha hua khana hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Roz Subha 50 ladkiya mera intezar karti
hain
man- are waha Vo kaise?
sardar- Maine Girls collage Bus ka Drive Hu na.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banta: Santa, itna udhaas kyu baita hai?
Santa: yaar betting mein maine 2000 gavaa diyaa :-(
Banta: kaise?
: India pe 1000 rupaiye ka bet lagaaya tha aur India ne match haar gaya
Banta: lekin 2000 kaise?
Santa: aaj us match ka highlights daale. India pe ummeed rakh ke phir 1000 dala tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar to pathan!
yar jahaz jab chlta hai to us ka
darwaza q band hota hai?
pathan”
kafi dair sochny k bad.
yar koi (juice) wala na char jay.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa park me baitha tha.
Friend:Kya kar raha hai ?
Santa:Badla le Raha hu !
Frnd:Kaise?
Santar: waqt Ne mujhe barbad kiya hai,ab mai waqt barbad kar raha hu.
by Pak101.com (few years ago!)
ek buzurg kisi kay ghar tashreef lay gaee sara khandan baba jee pas jama thaa ksi nay shan main gustakhi kar di. theek 10 mint bad sara khandan andha ho gaya aur zoor zoor say ronay aur chillany laga, baba jee hamain maaf kar do hum par raham karoo atnay main baba je uthayy aur joti uthai aur sub ko ek ek lagaee aur farmaya...
.
.
.
kambakhto light chali gaee.
by Hader Maher (few years ago!)