Khuda kare tujhe khushiyan hazaar
Khuda kare tujhe khushiyan hazaar mile, mujhse bhi achche yaar mile,
meri galfriend tujhe raakhi baandhe aur tujhe ek aur behan ka pyar mile
by Pak101.com (few years ago!) / 846 views
Similar Jokes
Pathan: Tumhara Shop Ka Doodh Kharab Hai
Shrbat Me Dala Phat Gaya
Dudh Wale Ne Pocha
Konse Sharbat May Dala Tha?
Pathan : LIMOO PANI Me..
by @irha@ (few years ago!)
A phatan joined Army & was given a Gun.
Phatan: Sir, is ki naali apni taraf rakhun ya dushman ki taraf?
Major: kisi bhi taraf rakh le faida mulk ka hi ho ga.
by Mohammad Ali (few years ago!)
1st Pathan: Oye Agar Raat Ko Neend Na Aaye Tu Kya Kiya Jaye ?
2nd Pathan: O Yara Neend Ka Intezar Karnay Se Tu Behtar
Hai Aadmi So Jaye..
by Pak101.com (few years ago!)
Faqir:10rs dedo chai peyonga Seth:chai to 5 ki hai.....Faqir: Girl friend ko b pelaonga.....Seth:
Faqiro ne b Grl Friend banalin.....Faqir:nahi saab Girl Friend na Faqir bana dia ha :)
by Pak101.com (few years ago!)
Gabbar: Gande..!...
Samba: Tu ganda..!!...
Gabbar: Gande..!...
Samba: Tu ganda..!!......
Gabbar: Abbe namak haram GUN DE GUN!!
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu: Tum 1baar me kitne admi utha sakte ho,
PAHALWAN: kamse kam 10
.
.
... .
.
.
.
.
.
Pappu: bas,
Tumse acha to mera murga hai, jo subah pure mohlle ko utha deta hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Agar mai gum ho Jaon to Tum Kiya Karo Ge?
Husband: Mai Akhbar me Add Donga!
Wife: Kiya Add do ge? Husband: "JAHAN RAHO KHUSH RAHO!"
by Mohammad Ali (few years ago!)
sardarni: janu Mere Pait Me Bohat Gas Hai,
Sardar: O Shukr Kar Gas Hai,
Petrol Honda Te America Ne Qabza Kar Lena C.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wee Hughie was dying.
Tenderly, his wife Maggie knelt by his bedside and asked, "Anything I can get you, Hughie?"
"No" He replied.
"You must have a last wish, Hughie?" asked his wife.
Faintly, came the answer. . . "A wee bit of of that boiled ham over yonder would be nice"
"Ach, man... you can't have that" said Maggie, "You know it's for your funeral".
by Pak101.com (few years ago!)
ll married men say after yrs of marriage that,My marriage is made of trust & understanding.She doesn't trust me & I dont understand her
by Pak101.com (few years ago!)