Aaj Prty Kyu De Rhe Ho?
Wife: Aaj Prty Kyu De Rhe Ho?
Srdar:Kal Mera Scooter Kho Gaya
Bhagwan Ka Sukr Hai Ki Me Us
Par Nahi Baitha Tha
Varna Me Bhi
by Pak101.com (few years ago!) / 992 views
Similar Jokes
Patient : I always see spots before my eyes.
Doctor : Didn't the new glasses help?
Patient : Sure, Now i see the spots much clearer.!!
by nadeem (few years ago!)
Faqeer: ALLAh k nam par ek rupiya do
Dokandar: Baba kal ana ,
Faqeer: Es kal kal ke chakar me
Es Market me mere Lakhon rupay phanse howe hain
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sheikh kele wale se
Sheikh: aik kela kitne ka hai
Kele wala: 10 rupay ka aik kela
Sheikh: main ne to 6 rupay ka lena hai....
kele wala: 6 rupay ka ap ko kele ka chuilka mile ga......
Sheikh" to phr aisa kro ye lo 4 rupay or kele se chilka utar kr rakh lo or kela mujhe de do....LOLZ
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Santa ki shaadi ke 3 mahine baad hi beta ho gaya.
Santa: Ye 3 mahine mein bacha kaise ho gaya?
Biwi: Aapki shadi ko kitna time hua hai?
Santa: 3 mahine.
Biwi: Aur meri shadi ko?
Santa: 3 mahine.
Biwi: Aur bachcha kitne time baad hua?
Santa: 3 mahine baad.
Biwi: Total kitne mahine ho gaye?
Santa: Ohh teri vakai, 9 mahine ho gaye!
time ka pata hi nahi laga? :D
by Pak101.com (few years ago!)
RAILWAY INTERVIEW of Pappu:D
Interviewer:- agar do trains ek hi line pe aa
gayi to kya karoge ??
.
Pappu:- Jee, red light dikhaunga..
Interviewer:- Red light na ho to …??
Pappu:- Torch dikhaunga..
Interviewer:- Torch na ho to…??
Pappu:- Apni red shirt utaar kar dikhaunga.
Interviewer:- Shirt bhi red nahuyi to…??
.
Pappu:- Fir main apni mousi ke ladke ko
bulaunga.
Interviewer:- Wo kyun…?? kya wo traino ki
takkar rok dega ??
.
.
.
Pappu:- Jee nahi,
wo kya hai na k usne kabhi 2 traino kitakkar
nahi dekhi….
by Mazhar Khan (few years ago!)
Karachi main mushtail afrad ne samundar ko aag laga di...
!
!
!
!
!
Lambi Lambi Chor k GEO
by Abdul Hannan (few years ago!)
Saas: Khuda ne tumhe do aankhe di hai, Chawal se patthar nahi nikal sakti kya?
Bahu: Khuda ne tumhe battis daant diye hai do char 2-4 patthar nahi chabba sakti kya!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ko Gali mai 100 rupey ka note
mela
Note ke oper lekha tha "EID
MUBARAK"
.
Sardar ne idhar udhar dekha,
owr Note Jaib mai rakthy howe bola
"KHAIR MUBARAK"
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
1 Makhi 1 Ganjay K Sar Pe Jaa Bethi
Dusri Makhi Ne Kaha?
Waah!Kya Ghar Mila Hai Tujhe
Pehli Makhi Boli
Nahi,Abhi To Sirf Plaat Kharida Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Faqeer: ALLAh k nam par ek rupiya do
Dokandar: Baba kal ana ,
Faqeer: Es kal kal ke chakar me
Es Market me mere Lakhon rupay phanse howe hain :8
by Mazhar Khan (few years ago!)