ak jaga baraat pa pabandi lag gi
ak jaga baraat pa pabandi lag gi
sardaroon ko pta chala wo saza dany chly gy
kali sahi lee or sabko lone ma laga kr moo kaly krny lagy
ak baraati bar bar line tur kr agy aa kr khta sadar: ji mra moo kala kroo
sadar: chal wapis
ak bar phr aa gya
sadar: phr bola chal waps
turi dhr bad phr aa gya sadar ji mara moo kala kroo
sadar: ki gal ay tanoo kadi jaldi ay
baraati: manoo pta ay sahi khtmm hoi ty tusi chater marny shroo ka do gy
by tanveer hussain (few years ago!) / 818 views
Similar Jokes
Doctor: Motape Ka Sirf Aik He Illaj Ha K
Tum Sirf Aik He Roti Khaya Karo
Patient: Doctor Sahib Ye Aik Riti
Khane Se Phle Khani Ha Yaa Bad Mein.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband (Wife Se ):
Aaj Hamari Shadi Ki Salgiraha Hai
Chalo Chiken Banate Hai
Wife:Why?
Main Apni Galti Ki Saja Us Murge Ko Kyu Du
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Tumhare papa 500 rupees loan lete hai. 10% interest ke hisab se woh 1 saal baad loan vapis karte hai. Batao kitne paise vapis karenge?
Bania’s son: Kuch bhi nahi.
Teacher: Tum maths nahi jante.
Banis’s son: Main toh maths janta hoon, par aap mere papa ko nahi jante.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
BETA:
Pitaji, Aapko Cancer Hua Hai
Fir Aap Sab Ko AIDS Kyon Batate Ho?
BAAP: Taki Mere Jaane Ke Baad
Teri Maa Ko Koi Hath Na Lagaye
by Pak101.com (few years ago!)
Man on his death bed confesses to his wife
I had an affair with ur sister, ur best friend & the maid
Wife:I know darling. Now relax & let the poison work.
by Zia Rasool (few years ago!)
Pathan Ki Tang Me Gehra Cut Lag Gya
Nurse: Is Me 10 Tankey Lage'nge
Pathan : Ktna Kharcha Hoga?
Nurse:3000
Pathan:tanka Lgwana Hy
Karhai Nhi Karwani
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Dr. 2 Pathan:
Agar Tum Rozana 3KM Walk Karoge To 1 Saal Me Tumhara 50KG Wazan Kam Ho Jaye Ga.
1 Saal Bad Pathan Ne Doctor Ko Call Ki Or Kaha:
O Doctor Wazan To Kam Ho Gaya Hai Magar 1 Bara Masla Ho Gaya Hai.
Doctor:
Ab Kia Ho Gaya Hai??
Pathan:
O Khana Kharab Ka Bacha Hum Apne Ghar Se 1095KM Door Nikal Aya Hai.;
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 din 1 daku 1 sardar k ghar mein ghuss gaya or bula SONA kahan hai
sardar g: ullu de patthe pura ghar khali aa jithay marzi soja
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 sardar aur 1 punjabi ka interview tha..
punjabi se:
Q: taleem?
Ans: B.A
Q:Pakistan kab bana?
Ans: Koshish pehle se chal rahi thi par 1947
Q:Pakistan ka pm kon hai?
Ans: Bohat ae gae lekin ab Geelani sahab hai.
Sardar ye sub sun raha tha usne teeno answer yaad ker liye
1-B.A
2-1947
3-Geelani
ab sardar se:
Q:naam?
ans: B.A
Q:kab peda hue?
Ans: koshish pehlay sy chal rahi thi per 1947 me
Q: Baap ka naam?
Ans:wese to kitne aye ge lekin ab GEELANI sahab hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy 1: Larkion ko I love you bolny ki sab se achi jagah konsi hai?
Boy 2: Daata Darbar
Boy 1: Kion ??
.
Boy 2: Kionky wahan larkiyon ne chapal nahi pehni hoti
by Mazhar Khan (few years ago!)