Namoonia

Patient: Doctor ap ko yakeen hai k mujhay Namoonia (pneumonia) hai, kyun k pichlay dino aik doctor meri friend ka Namoonia ka ilaaj karta raha aur woh Typhoid say mar gayi.
Munna: Haan ray meray ko akha yaqeen hai, tu namoonia say hi maray ga.

by Pak101.com (few years ago!) / 972 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

shrabi

Sharabi daaru pee pee kar mar gaya,Lekin marte marte bhi keh gaya ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Daaru to BRANDED hi peeta
tha..!!
.
.
.
Saala liver hi LOCAL nikla ...

by pinkey (few years ago!)
Mera Kid Bohot Fast English Bolta Hai

First lady: Mera kid bohot fast english bolta hai.

Second lady: Beta bolke dikha.

Funny Kid: english english english english english...

by Pak101.com (few years ago!)
Why did u shoot ur wife ?

Why did u shoot ur wife ?

Judge: why did u shoot ur wife
instead of shooting her lover?
Sardar: Your honour,
it's easier to shoot a woman once,
than shooting one man every week.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Angrez urdu mai darwaza kholne

Angrez urdu mai darwaza kholne ko kaise kahega??
.
.
.
.
Nahi pata?

Ok, Mai btata hu...

“THERE WAS A COLD DAY”

Isko tez tez padho khud smajh jao gay . . :

by Pak101.com (few years ago!)
sardar and coffe

1 sardar coffee pene jata hai to waiter pochta hai ke hot ya cold coffee.
sardar kahta hai price kya hai. to waiter kehta hai ke hot coffee 5 rupee ki or cold coffee 10 rupee, to sath wale log hot coffee pe rahe they to sardar ne kaha ke jaldi piyo warna 10 rupee dene parhe ge!

by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan K Mobile

Pathan Ghussey Me Bola
Pathan K Mobile P Raat 2 Baje Phone Aya: Aap So To Nahi Rahy Thy

Pathan Ghussey Me Bola:
Khabees Ka Bachcha..
Zarori Nahi K Har Pathan Chowkidaar Ho

by Mohammad Ali (few years ago!)
Maine apni class mein

maine apni class mein sabse pyaari larki ko phansa li..

Friend : Woh kaisey?

Chintoo : “Class lagi thi.. Maine kaghaz ka jahaz bana ke Phainka.
Jahaza teacher ke pass chala gaya. Uss ne ghusey se poocha yeh kiss ne
phainka? Maine us larki ka naam le liya aur who phans gaye bichari.”

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan “Mazar” Pe Bomb

Pathan “Mazar” Pe Bomb Rakhte Hoy Pakra Gya.

Logo Ne Bht Maara 0r Pocha Aisa Q Kia.?

PTHAN ko Kuch Smaj Na Aaya To Bola:”Mene Bomb Rakhne ki Mannat Mani Thi”…:-

by Pak101.com (few years ago!)
Aik Sardar kay han 20 saal bad

Aik Sardar kay han 20 saal bad bacha hua. Wo udas ho gaya.

Dost : Yaar udas kion ho?

Sardar : 20 sal baad bacha huwa wo bhi itna sa.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan mongphalli wala

1 Pathan Bank k samnay mongphalli bech raha tha. Ek dost nay pathan say 1000 rupay udhar mangay.

Pathan nay bahana banaya: Yara! hamara Bank k sath agreement hai.
Bank mongphalli nahi bechay ga,
.
.
.
..
.
aur hum kisi ko loan nahi day ga :D hahaha

by Zaid Mughal (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook