Laugh Out Loud

Teacher: Sir, why doctors wear a mask when they do an operation?

Student: For safety. If the patient dies, others can’t find out who did the operation.

by Pak101.com (few years ago!) / 916 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

darya main lassi

2 pathan darya me thora se dahi dal kar chamche se hila raha hote han....

3 pathan aata ha or kehta ha ye kia kar rahe ho.......

wo kehte han lasii bana rahe han

 to 3 pathan kehta ha.......itna lassi tumhara baap pie ga 

by tanveer hussain (few years ago!)
Bhagwaan Ke 100 Saal

Ek Admi Ne Bhagwaan Se pucha

he bhagwaan kripya mujhe ye bataye ki

100 saal apke liye kya hai?

bhagwaan ne kaha : mere liye wo ek second ke barabar hai.

Man: To Fir Ek crore rupees aap ke liye kya hai?

GOD: Ek Rupye Ka Sikka (coin).

MAN: Chalo Fir mujhe Ek coin dedo.

God: Ek second ruko Abhi Deta Hu....

by Pak101.com (few years ago!)
Police team drwaze pr aai,

Police team drwaze pr aai,

Pathan BV se:bandooq or kartoos kahan hen?

Police team bhagi, peche se pathan ne awaz di:
Ruko bhai, ye mere bachon k naam hen...

by Pak101.com (few years ago!)
Santa bike se ja rha tha

Santa bike se ja raha tha,Ladki ko dekh achanak
gir gaya.
Ladki-Oh My God! lagi to nahi.
Santa-nah nah, eh ta yaara da utran da style
hai..:-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Machar with Tourch

Pathan raat ko Machardani laga kar
so raha tha:

Achanak ek Jugnoo aa nikla.
.
.
.
.
.
.
Pathan: Lo ye khocha machar humko
Torch le kar dondh raha hai. -

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife:Samne wale ghar me Miya

Wife:Samne wale ghar me Miya Biwi k bich kuch fight chal rhi he. Aap 1bar jaiye na

Husbnd:Me 1 do bar gya tha.Shayad ye usi ka natija hai! :D

by Pak101.com (few years ago!)
Google pe search kr lo

Sardar: Aaj mere parrosyo ka bacha gum ho gya

Major Rohail: Phir tm ne kya kya?

Sardar: mei ne use kaha Google pe search kr lo

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Golu apni billi ko le ker

GOLU apni billi ko lekar exam dene ja raha tha.
MOLU:-ye billi ko lekar kha ja rhe ho.?
GOLU:-exam dene.
MOLU:-koun sa..?
GOLU:-"CAT" ka.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tumne Mere Jaib Me Hath Kyn Dala?

Pessenger:
Tumne Mere Jaib Me Hath Kyn Dala?
Pathan:
Muje Machis Chahiye Thi
Pessenger:
Tum Mujhse Mang Sakte The
Pathan:
Hum Ajnabi Se Baat
Nahi Karta

by Tanveer Hussain (few years ago!)
time out

Tm Ussay Debug Karnaa
Wait Mein Karoongah
Tmhaara Intezaar Karte Kartay
Main So Gaya Yeah Dekho Mera Connection
Time Out
Hou Gayaa.

by @irha@ (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook