England Mother
England Mother- Good night dear.
Hindu Mother - Shubh ratri beta.
Muslim Mother - Shaba kher.
Aur
Apni MAA- Are Iss Mobile Ko AAG Laga De Aur So Ja.
by Pak101.com (few years ago!) / 1362 views
Similar Jokes
?1 aadmi chaabi se apna kaan khuja raha tha...
Ek Sardar use gor dekh raha tha
kuch der baad bola-
bhai sab agar aap start nahi ho rahe ho to dhakka Lagadu
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Papa main apni girl friend ko kia doon?
Papa: Wo dikhti kaisi hay?
Boy: Wonderful,Beautiful,Smart Cute...Nazuk pari...
Papa: Mera zong wala number dedo;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Agar Question Paper Tough Lagay. Ya Samajh Main Nahi Aaye To. Ek Gehri Saans Lo Aur... Zor Se Chillao:
.
.
.
Kamino Fail He Karna Hai To Exam Kyon Lete Ho?
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Peer ji.. Mere 2 Affairs hain.. Un Dono mai kis k sath Shadi hogi??
Wo khushnaseeb kon hoga??
Peer: pehle se Shadi hogi aur doosra Khushnaseeb ho ga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan’s Leave Application:
Dear Sir!
My Wife Is Ill.
And There Is No Other Husband
In Our Family To Look Aftr Her,
Kindly Grant Me Leave For 1 Day On Sunday.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: B0llywo0d Meray Peechay Hai,
Modeling Ki Offerz Ho Rahi Hain.
Magr Mera K0i Mood Nahi,
Or To Or Local
T.V Walay To Abhi Tak Meray Peechay Paray Huay Hain.
Mintain Kr Rahay Hain.
Banta: Acha Wo Kesay?
Santa: Instalments Per Lia Tha Na. . .!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Ji and Hitler Joke
Hitler says,
"There is no word like IMPOSSIBLE in my dictionary"
Sardar says: Ab bolne se kya faayda? "Jub kharidi thi tab hi check karna tha na"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Father To Son: If you Dont Pass Ur Exams This Time, Don't Call Me DAD..
After Some Days Father: How Is Ur Result?
Son: Sorry Shaikh Sahab.. Main Fail ho gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
kal raat internet nhi chal rha tau mai ghar walon k pas ja kar baith gaya....
yaar wo achy log hain...
=D
by WAQAR (few years ago!)
A jutt in Karachi went to bank for opening an
account. he took one form and went to Islamabad.
do u know why? Because in the form he read!
"write in capital"
by Tanveer Hussain (few years ago!)