internet k kamalaat
kal raat internet nhi chal rha tau mai ghar walon k pas ja kar baith gaya....
yaar wo achy log hain...
=D
by WAQAR (few years ago!) / 867 views
Similar Jokes
New Teacher:
anybody who thinks he is stupid, stand up
pappu stoodup
Teacher: R U stupid?
Pappu: “nhi, Aap akeli khari theen mujhe acha nhi lag raha tha”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ameer Larkay ny apni grlfrnd sy gift manga,
Larki ny apni totti hoi joti ka talwa day diya,
Larka wo talwa lay kr sunar k pas gaya or kaha:'Ye
chandi k box me saja do'Sunar nay 2 din ka time
diya.
2 din baad jab larka leny aya to sunar nay
pocha:'ye kis buzurg ki jouti ka talwa hai?'
Larka:'ye buzurg ka nahi meri girlfriend ki jouti ka
talwa hay'
Sunar:'begairt pehly Q nahi bataya hum sab ghar
walon nay is ko 3,3 dafa dho k piya ha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: Suno ji...doctor ne mujhe ek maheenay k araam k liye beautiful foreign location me jaane ko kaha hai. Hum kahan jayengey???
Husband: Dusray doctor ke pass....
by Pak101.com (few years ago!)
Nikah K bad.
Admi:Fees?
Molvi:bv ki khubsurti K mutabiq de do!
Admi ne10 rupay de diye
Achanak hawa se Larki ka ghonghat uth gya
Molvi:Baqaya to Le Lo bhai.
by Abdul Sami (few years ago!)
Sardar 2 hotel manager: Jaldi chalo, meri biwi khidki se kud kar jaan dena chahti hai ....
Managr: wht can i do? ..
Sardr: Abe,khidki nahi khul rahi hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Mureed: Baba Jee
Agar Main Nazrana Doon
To Guarantee Hai K Mera Bacha Ho Ga.
BABA: Nazrane Ki Jagah Agar
1 Chance Do To 100% Guarantee Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Larka Bike Par Ja Raha Tha..
Bike Ka Tyre Bhains K Gobar
K Beech Mein Se Guzer Gya,
Qareeb Kuch Larkiya Khari Thi.
Unho Ney Taliyan Baja K Kaha:"Happy Birthday To U"
.
.
.
Larka Ruka Or Bola:
serf Wish Karney Se Kaam Nahi Chaley Ga
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shohar ne apni bivi ko msg kia:jan me 15 mint dair se aaunga.agr na aaon to yahi msg har 15 mints bad parhte rahna.
by Sabir shah (few years ago!)
RAAZ bv k 7 film dek rha tha
film me jaj ne kaha-adalt 2 din bad apna faisla sunaygi
RAAZ ne tv band kr dya Or BV se kaha 2din bad dekhege
by Pak101.com (few years ago!)
Mr Funny post-office me money-order karvane jata hai.
Postmaster: Mr Funny, yeh note fata hua hai, change kar do.
Mr Funny: Mein apni mammi ko paise bhej raha hu. Fata hua note bhejun ya naya, tumhe kya farak padta hai.
by Pak101.com (few years ago!)