internet k kamalaat

kal raat internet nhi chal rha tau mai ghar walon k pas ja kar baith gaya....
yaar wo achy log hain...
=D

by WAQAR (few years ago!) / 867 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

New Teacher: anybody who thinks he is stupid, stand up

New Teacher:
anybody who thinks he is stupid, stand up

pappu stoodup

Teacher: R U stupid?

Pappu: “nhi, Aap akeli khari theen mujhe acha nhi lag raha tha”

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ameer Larkay ny apni grlfrnd sy gift manga,

Ameer Larkay ny apni grlfrnd sy gift manga,
Larki ny apni totti hoi joti ka talwa day diya,
Larka wo talwa lay kr sunar k pas gaya or kaha:'Ye
chandi k box me saja do'Sunar nay 2 din ka time
diya.
2 din baad jab larka leny aya to sunar nay
pocha:'ye kis buzurg ki jouti ka talwa hai?'
Larka:'ye buzurg ka nahi meri girlfriend ki jouti ka
talwa hay'
Sunar:'begairt pehly Q nahi bataya hum sab ghar
walon nay is ko 3,3 dafa dho k piya ha

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Suno ji...doctor ne mujhe ek

Wife: Suno ji...doctor ne mujhe ek maheenay k araam k liye beautiful foreign location me jaane ko kaha hai. Hum kahan jayengey???

Husband: Dusray doctor ke pass....

by Pak101.com (few years ago!)
nekah fees

Nikah K bad.
Admi:Fees?
Molvi:bv ki khubsurti K mutabiq de do!
Admi ne10 rupay de diye
Achanak hawa se Larki ka ghonghat uth gya
Molvi:Baqaya to Le Lo bhai.

by Abdul Sami (few years ago!)
Sardar

Sardar 2 hotel manager: Jaldi chalo, meri biwi khidki se kud kar jaan dena chahti hai ....
Managr: wht can i do? ..
Sardr: Abe,khidki nahi khul rahi hai

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Chance Do

Mureed: Baba Jee
Agar Main Nazrana Doon
To Guarantee Hai K Mera Bacha Ho Ga.

BABA: Nazrane Ki Jagah Agar
1 Chance Do To 100% Guarantee Hai

by Pak101.com (few years ago!)
Happy Birthday To U"

Ek Larka Bike Par Ja Raha Tha..
Bike Ka Tyre Bhains K Gobar
K Beech Mein Se Guzer Gya,
Qareeb Kuch Larkiya Khari Thi.
Unho Ney Taliyan Baja K Kaha:"Happy Birthday To U"
.
.
.
Larka Ruka Or Bola:
serf Wish Karney Se Kaam Nahi Chaley Ga

by Tanveer Hussain (few years ago!)
15 mints bad

Shohar ne apni bivi ko msg kia:jan me 15 mint dair se aaunga.agr na aaon to yahi msg har 15 mints bad parhte rahna.

by Sabir shah (few years ago!)
RAAZ bv k 7 film dek rha tha

RAAZ bv k 7 film dek rha tha

film me jaj ne kaha-adalt 2 din bad apna faisla sunaygi

RAAZ ne tv band kr dya Or BV se kaha 2din bad dekhege

by Pak101.com (few years ago!)
Mr Funny post-office me

Mr Funny post-office me money-order karvane jata hai.

Postmaster: Mr Funny, yeh note fata hua hai, change kar do.

Mr Funny: Mein apni mammi ko paise bhej raha hu. Fata hua note bhejun ya naya, tumhe kya farak padta hai.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook