bank se loan le kar
Ek sardar ne bank se loan le kar car li lekin loan wapis na kar saka.
Bank wale car le gaye.
Sardar bola: Mujhe pehle pata hota to shadi bhi bank se loan le kar hi karta.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 966 views
Similar Jokes
Diff between Ignorance and Patience
When U see the Mirror and U dont Laugh at urself that is Ignorance.
&
When I look at U and I also dont laugh.... thats called Patience.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Maa:Tu Apne Baal Kyun Nhi Katwata?
Baita:You Know Mom It’s Fashion:
.
.
.
.
Maa:O BEGERATA
Log Teri Behen K Liye Aye Thy Aur Tjhe Pasand Kr K Chale Gaye Han.
by Mazhar Khan (few years ago!)
STU:Sr sb log HINDI ENG. me bolte hai MATHS me
kyo ni bolte?
........
TCHR:Jyada 3 5 na kr
9 2 11 ho le
Ni to 4 5 dhr dunga to
6 k 36 dikhne lgenge.....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik FAQEER Nay Ghar K Bahir Se Awaz Lagayi:
Babu Ji Roti Milegi?
Andar Se Awaz Ayi:
“Biwi Ghar Per Nahi Hai”
FAQEER: Main Ny Roti Laine Hai
“CHUMMI” Nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek larki ne namaz parhi aur shadi kay liye dua mangne lagi to sharama geye kahne lagi
"Aey Allah mein apne liye kuch nahi mangti bus meri Ammi ko ek Khubsurat Damaad de de.
.
.
.
Pata he kya hua
.
.
USKI choti behan ki shadi ho gai.
M0RAL: Duaon mein funkaarian nahi kerni chhiyen.
by Pak101.com (few years ago!)
3 Kale Dosto Ko GOD Ne Vardan Offer Kia
1st-Muje Gora Bana Do
2nd-Muje B
3rd-Hi Hi Hi,Inko Fir Se Kala Bana Do
Moral-Kch Dost Kamine Hi Rehte H
by Pak101.com (few years ago!)
1st ever intelligent sardar.
Teacher: what do u call a person
who cannot hear anything?
sardar: u can call him anything,
because he cannot hear anything:-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek terrorist ne ek aunty ke pas
bomb rakh diya.
Log chillaye-
Aunty bomb hai! Aunty bomb hai!"
Woh sharma kar boli:-Ary chhodo ab wo pehle wali baat kahan
by Pak101.com (few years ago!)
Memon Sheikh Mehman Se:
Aur Sunao! Thanda Piyo Gy Ya Garam?
Mehman: Thanda Or Garam Dono!
Sheikh:Begum Aik Glass Freezar Se Or Aik Glass Geezar Se Pani Le Ao!
by Pak101.com (few years ago!)
Yun to bahut se "LOG" hai jo 14th Feb ko propose krte hai
.
.
Meri Maano to "1st April" ko propose kro
.
.
Man gayi to 'I LOVE YOU'
gussa kiya to
'APRIL FOOL'
by Pak101.com (few years ago!)