1 sardar rail ki patri per
1 sardar rail ki patri per so gaya .
1 aadmi ne kaha kya kar rahe ho? Train aayegi to mar jaoge!
Sardar: Mere uper se hawai jahaaz guzar gaya to kuch nahi hua, train kya cheez hai?
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1052 views
Similar Jokes
manmohan singh-(rat ko joging kar rahe the)tabhi ek admi ne pucha"tum rat ko joging ku kar rahe ho'.
manmohan singh-kukee main P.M.hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa went to Battery Shop n asked to change battery.
The shopkeeper asked: Exide laga doon?
Santa: Dusri side tera baap lagayega kya
by Mazhar Khan (few years ago!)
Interviewer:
Can U Make A Sentence
Using Green, Pink And Yellow.
Sardar : Why Not Ji
My Phone Rings …
GREEN GREEN ,
I PINK Up The Phone And Say YELLOW
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Tm Larkiyain Khobsorat Q Hoti Ho?
Girl: Q K ALLAH Ne Hme Apny Hath Se Bnaya Hai,
Boy: Bol TO Aisy Rhi Ho Jse Hm Net Se Download HotyHen.
by Pak101.com (few years ago!)
Q-Insan or janwar k bacho me kya fark hota H
An-Ullu k bache bade hokar ullu,Gadhe k Gadhe Bante H
jb ki Insan k bache Gadhe,Ullu dono ban Skte H
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Ne Ek Ladki Ko Ched Diya,
Ladki Boli: “Dam Hai To Kabhi Akele Mein Aake Mil”
Ab Bechara Pappu Ko Khud Samajh Nahi Aa Rahi Ki Isko Kya Samjhe
Dhamki? Ya Fir Chance
by Pak101.com (few years ago!)
Wife- Look A thief has entered our House & eating the Cake prepared by Me
Husband- Oh my God
Whom should i CALL?
POLICE or AMBULANCE
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband: Begum tumhari gerdan pr ajeeb si cheez hai. . .
Jisay daikh kr khouf aata hai . . .
Begum(dar k): Wo kya?..
Husband: Tumhara Munh
by Pak101.com (few years ago!)
FARAZ in Bakra Mandi:
Bakra Talaash Kar Kar K Thak Gaye Hain Faraz…
.
.
.
Phir Kisi se Maloom Hua Ye to “Gaaye Mandi” hai.
by Mazhar Khan (few years ago!)
son:"dady what is difference between confidence & secret"?
dad:" u r my son that is confidence .
ur friend is also is my son that is secret
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)