ik pathan ghalti say
Ek Pathan Ghalti Se Motorcycle Qabristan Main Le Gaya.
Aur Bola:
Ye Pehli Sarrak Hai, Jis pe Itne Speed Breakers Hain.
Aainda Hum Is Sarrak pe Nahi Aayega.
by Abdul Hannan (few years ago!) / 904 views
Similar Jokes
Santa: kahaa gayaa thaa yaar?
Banta: girlfriend ke saath movie dekhne
Santa: kitna kharchaa huaa?
Banta: 500 Rs
Santa: itnaa huaa kya?
Banta: kya karu? uske paas itnaa hee thaa yaar
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 aadmi ne 1oo times blood donate kar ke record banaya. blood bank walo ne uski wife ka samman kiya, ye kahte hue, " ke aap ne nahi piya.... tabhi toh hamne diya ".....
by Pak101.com (few years ago!)
Chinese Couple Romance Krtay Huye:
Husband: Chutaki.
Wife: Yuwanini.
Husband: Choka Yoonji Machi, Romi Hoayoo Yakiyo.
Wife Piyar Say Boli: Chimi Yohua, Yakochinda Timsuji.
Husband Muskura Kr: Na Siaou Mina Um Luji.
Wife: Ochu Chin Huya Buyoo Nochi…
Logon Ka Shouq Tou Dekho,
Samajh Kuch Nahi Aa Raha..
Bass ROMANCE Ka Word Aya Our Pura Message Parh Dala :-D :-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan:College Ki Ladki Se Bola I Love U! Ab Tum Mujhe Bolo Girl:Mai Abhi Ja K Sir Ko Bolti Hun Pathan: Pagal Ki Buchi Sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Singh: What is the full form of singh?
Banta Singh: S-santa I-insaan N-nahi G-gadha H-hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar was getting interviewed for a job.
Interviewer said Tell me opposite of Good
sardar: Bad
interviewer: Come
sardar: Go
interviewer: Ugly
Sardar: Pichli
interviewer: Shutup!
Sardar: Keep talking
interviewer: Get out!
Sardar: Come in
interviewer: Oh God!
Sardar: Oh devil
interviewer: U R rejected!
Sardar: I m selected
BALLE BALLE!!
by Pak101.com (few years ago!)
BV ka shikwa:
pehly wo mujhy "BE-PANAAH" Chahta Tha..
Lekin Ab Sirf,
"PANAH" Chahta Hay..!!:-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: My mother-in-law was bitten by a mad dog!
Banta: Oh! That’s terrible.
Santa: Yes, it was sad to watch the dog die in convulsions."
by Pak101.com (few years ago!)
Jo Log Arrange Mariage krty hn
Wo zindgi Bhar Larty hn.
Or Jo Log Love Mrige krty hn,
.
.
.
.
.
Hondi Onna Nal v kuttya Aali ae Par o Ds dy Nai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A Sardar Was Helping His Son
In Filling Admission Form.
SON:
Baapu Ye “Mothr’s Tongue” Walay Box Me
Kya Likhna Hai?
SARDAR:
Likh De Puttar
“Very Long”
by Tanveer Hussain (few years ago!)