ECG na kar len

1 bewakuf ecg karane hospital gaya

nurse:shirt utaroo

bewakuf:maula khush rakhe pehlay EcG na kar len.

by Sabir shah (few years ago!) / 882 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Boys ka common sense zero

Boys ka common sense zero hota hai

Kaise?
.
... .
.
.
Gents toilet me likh ker ayein gaye "SONI I Love U"

Ab kya SONI wahan padne jaye gi . .?

by Pak101.com (few years ago!)
1shaikh kangal ho gya

1shaikh kangal ho gya to us ny apni BIWI se kaha
bachon ko un k nanky bhej do
R tum apni ami k ghar chali jao
Mera Allah malik
Main apny susral chala jata hon.


by Pak101.com (few years ago!)
Customer: Ek kilo gaay(cow

Customer: Ek kilo gaay(cow) ka doodh dena.

Shopkeper: Lekin tumhara bartan toh bahut chhota hai.

Customer: Theek hai toh phir bakri ka de de!!

by Pak101.com (few years ago!)
sardar

Sardar proposed a Girl...... Girl said Im 1yr elder to you........... Sardar said Oye No Problem Soniye, Ill marry you NEXT YEAR.

by nadeem (few years ago!)
2 admi motor cycle par pankha

2 admi motor cycle par pankha ly kar ja rahe they ,

Ek sardar ne dekh liya or 500 ki texi karwai or un ke pichey lag gya, Kuch fasle par un ko roka or donon ko 1,1 lagai or bola,

bijli agy nai labdi tusi
sakootaran te vi pakhey laey hoay ney!

by Pak101.com (few years ago!)
hum yahan nai rahay ga hmra paisa wapis karo

Pathan :hum yahan nai rahay ga hmra paisa wapis karo,

Itna chota kamra or 1 stool,

tum humein janwar smjhta hai.

Waiter:sir kamray may tu chalian ye Lift hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Ipl main hisa lia

sholay.ki team ne ipl me hissa liya gabber k bowlers
ne 20 over me 350 run diye &usme extras 200 run
diye.
batao kyu?
q ki wicket keeper thakur tha

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar to Girlfriend

Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi nahi karsakta gharwale mana karrahe hai.

Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai. Sardar= 1 biwi aur 3 bacche.

by Pak101.com (few years ago!)
Manager ne aane wale se pucha

Manager ne aane wale se pucha: kya tumhe pata hai ki permission ke bina ander aana mna hai

Aane wala: Janab mein permission lene ke liye hi ander aaya hu

by Pak101.com (few years ago!)
Phatan baap

Wife: Aap bohut mote ho gaye ho,
Pathan: Tum bhi to kitni moti ho gai ho,
Wife: Mein to maa banne wali hun,
Pathan: Mai bhi to baap banne wala hu…

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook