ECG na kar len
1 bewakuf ecg karane hospital gaya
nurse:shirt utaroo
bewakuf:maula khush rakhe pehlay EcG na kar len.
by Sabir shah (few years ago!) / 882 views
Similar Jokes
Boys ka common sense zero hota hai
Kaise?
.
... .
.
.
Gents toilet me likh ker ayein gaye "SONI I Love U"
Ab kya SONI wahan padne jaye gi . .?
by Pak101.com (few years ago!)
1shaikh kangal ho gya to us ny apni BIWI se kaha
bachon ko un k nanky bhej do
R tum apni ami k ghar chali jao
Mera Allah malik
Main apny susral chala jata hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Customer: Ek kilo gaay(cow) ka doodh dena.
Shopkeper: Lekin tumhara bartan toh bahut chhota hai.
Customer: Theek hai toh phir bakri ka de de!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar proposed a Girl...... Girl said Im 1yr elder to you........... Sardar said Oye No Problem Soniye, Ill marry you NEXT YEAR.
by nadeem (few years ago!)
2 admi motor cycle par pankha ly kar ja rahe they ,
Ek sardar ne dekh liya or 500 ki texi karwai or un ke pichey lag gya, Kuch fasle par un ko roka or donon ko 1,1 lagai or bola,
bijli agy nai labdi tusi
sakootaran te vi pakhey laey hoay ney!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan :hum yahan nai rahay ga hmra paisa wapis karo,
Itna chota kamra or 1 stool,
tum humein janwar smjhta hai.
Waiter:sir kamray may tu chalian ye Lift hai.
by Pak101.com (few years ago!)
sholay.ki team ne ipl me hissa liya gabber k bowlers
ne 20 over me 350 run diye &usme extras 200 run
diye.
batao kyu?
q ki wicket keeper thakur tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi nahi karsakta gharwale mana karrahe hai.
Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai. Sardar= 1 biwi aur 3 bacche.
by Pak101.com (few years ago!)
Manager ne aane wale se pucha: kya tumhe pata hai ki permission ke bina ander aana mna hai
Aane wala: Janab mein permission lene ke liye hi ander aaya hu
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Aap bohut mote ho gaye ho,
Pathan: Tum bhi to kitni moti ho gai ho,
Wife: Mein to maa banne wali hun,
Pathan: Mai bhi to baap banne wala hu…
by hearthackervsgirls (few years ago!)