sardar
Sardar proposed a Girl...... Girl said Im 1yr elder to you........... Sardar said Oye No Problem Soniye, Ill marry you NEXT YEAR.
by nadeem (few years ago!) / 957 views
Similar Jokes
Chinese Couple Romance Krtay Huye:
Husband: Chutaki.
Wife: Yuwanini.
Husband: Choka Yoonji Machi, Romi Hoayoo Yakiyo.
Wife Piyar Say Boli: Chimi Yohua, Yakochinda Timsuji.
Husband Muskura Kr: Na Siaou Mina Um Luji.
Wife: Ochu Chin Huya Buyoo Nochi…
Logon Ka Shouq Tou Dekho,
Samajh Kuch Nahi Aa Raha..
Bass ROMANCE Ka Word Aya Our Pura Message Parh Dala :-D :-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Drives In To 1-Way
& Cross NO ENTRY Board
Police :No ENTRY Ka Board Nai Dekha ?
Santa :Mujhe Laga Film
Ka Poster Hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Father:Tum ne university k 4 sal me Sub se Muskil kaam kon sa seekha?.
.
.
.
.
.
.
.
.
Son:
Tez Hawao mE 1 Teeli Se 3 CIGERATE jalana.
Father LAKH LANAT THAE
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ko Doctor Ne E.C.G Krwane Ko Kaha,
Pathan Lab Phoncha To Test Ka Nam Bhool Gya
Thori Dair Sochne K Bad Kehne Lga,
Bhai Jan! Hum Ko C.N.G. Pe Kardo
by Pak101.com (few years ago!)
1 indian ne 24 ghnte tk pani mai sans rok
kar rehne ka rcord qaim kya hai jinhe kal
.
.
.
Bad namaz e zuher mewa shah qabristan
mai dafnaya jaega..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: What is your name?.
Student: Mera naam Suraj Prakash hai.
Teacher: When I ask aquestion in english,
Answer It In English.
Student: My Name Is Sunlight.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Khudkushi per taqreer kar raha tha.
Jazbati ho kar kehne laga,
Khudkushi Haram hai,
Zulm hai,
Gunah hai,
Is se behter hai ke insan apne aap ko Goli maar de...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Fred had been on a camping trip for a few days.
Did your tent leak?' asked his dad when he
returned.
Only when it rained,' said Fred.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Miss:Tum Late kiyon Aaye,
school 8 baje shuru Hota Hai.
Phir dair kiyon ki?
Student:Miss aap meri itni Fikar
mat kiya karo Dost SHAK karte hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Clinic k aage lambi line thi,
1Aadmi bar-bar line me ghusta tha,
par log usko pakad k piche phek dete
the ~
~
... ~
~
~
~ ~
Admi:"Lage raho,
Saalo clinic hi nahi kholunga"....
by Pak101.com (few years ago!)