April fool
Sardar got into a bus on 1st April
When conductor asked for ticket.
He gave Rs.10/-
And took the ticket and said April Fool.
I have pass.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 893 views
Similar Jokes
sardar:
Cheel ko english main kiya kehte hain ?
2 sardar:
Eagle
...
Sardar:
Agar cheel beemar hojaye to ?
2 sardar:
illegal ....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Tapori Ki Wife:- Sunte Ho Ji, Apne Bete Ne Aaj Pehli Baar Aadha Sentence Bolna Sikha..
Tapori- Accha, Kya Bola?
.
.
.
.
.
.
.
.
Wife- Teri Maa Ki...
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Qaatil kisy kehty hen?
Pathan : Mujhy nahi pata.
Teacher : For example Tumne apne baap ko qatal
ker diya, to tum kiya huye?
Pathan : Yateeem.....:-p
by @irha@ (few years ago!)
Modern Laila Mein tumhare ishq me barbaad ho gai, lut gayi, meri duniya rushwa ho gayi
Modern Majnu To karmjali, mein kaun sa bank managar ban gaya
by Pak101.com (few years ago!)
Ek larka aur ek larki date per jaatai hain. Dono bhohut hi romantic mood mai hotai hain. Larki nai phir barai pyaar se larke sai poocha,
"kya tum shadi ke baad bhi mujse itna pyaar kero gai" Larkai nah jawab diya "haan agar tumhare husband koh itraaz nah ho to"
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek ladka apni girlfriend ko le k ghumne jata hai
.
.
.
.
ar bahat tez barish ho jati hai .
.
.
.
Socho bahat tez barish mei kya hua hoga
. .
.
Socho...
.
.
Socho... .
.
.
Nahi pata...
.
. Ladki ka makeup utar jata hai.
.
.
ladka dar k bhag jata hai :|
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Aur Uska Freind Aapas Mein Baatein Kar
Rahey They
Pappu: “Oye, Tujhe Pata Hai Kal Meine Ek Ladki Ko
Rape Hone Se Bacha Liya”
Dost Hairani Se: “Sachh Mein, Wah Bhai Wah Par
Kaise?”
Pappu: “Self Control, Yaar Self Control“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Modern Laila Mein tumhare ishq me barbaad ho gai,
lut gayi, meri duniya rushwa ho gayi
Modern Majnu To karmjali, mein kaun sa bank
managar ban gaya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Punjabi Boy: I love u sohniye.
Punjabi Girl: Tere vich ki khaas a k main tainu pyar kara.
Punjabi Boy: Veer tera university da topper a.
by Pak101.com (few years ago!)
A physics student proposing a chemistry girl:- I luv u more than
an electron wants 2 attract
proton.
.
Girl:- Oye carbon monoxide,
apna conical flask jaisa face le k foran yahan se reduce ho jaa, es
se pehle ki tujhe oxidise kar du
or tu reaction ke qabil bhi na
rahe.
.
. .
.
Kambakht graphite ki
aulad ;) :D :P
by Pak101.com (few years ago!)