Ullu aur shohar main kya Farq hota hai?

Ullu aur shohar main kya Farq hota hai?

Shohar ko asani se Ullu banaya ja sakta hai…

jabki, Ullu itna ullu bhi nahi hota ke Shohar ban jaye!!

by Pak101.com (few years ago!) / 1063 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Life without u

Life without u is impossible, u r in my breath and blood. i cant stay for a second without u, if u r not there i am dead oye hello i am talking about OXYGEN

by Mazhar Khan (few years ago!)
Delivery ke waqt

Delivery ke waqt
Lady- God Ladka
Man- God Ladki
God- Shut Up
Dont Confuse Me
Varna aisa confuse item bana dunga ke
tum dono roage or wo tali bajayegae!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan

1 Pathan Apna Mobile Qabristan Men Dfna Rha Tha.

Man: Ye Kya Kr Rhe Ho?

Pathan: Yaara Dukan Wale Ne Kha He K Mobile DEAD Ho Gya Hai

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Beta: maa, aaj subhah jab mein

Beta: maa, aaj subhah jab mein papa ke sath bus mein aa raha tha to unhone ek aurat ke liye mujhse apni seat chodne ko kaha.

Maa: Beta, ye to achi baat hai bado ka samman karna chahiye

Beta: magar maa, mein to papa ki god mein baitha hua tha.

by Pak101.com (few years ago!)
chrsi

Eik charsi nay doston ki dawat ka program banaya,
aur apnay ghar say raat ko bakra chori kia,
Aur khoob dawat ki,
subha jab ghar poncha to bakra ghar main tha, bivi say pocha bakra kahan say aya?
Bivi boli bakray ko goli maro!!
yeh batao raat ko tum kuttay ko kahan lay kar gay thay

by Zia Rasool (few years ago!)
Miss ker rhi ho gi

Larka: Mene socha Tm Miss Kr rhi hogi, Call Krlon.
Larki: Acha Or Jo 1 Ghnte Phle ki thi Wo?
Larka:

Sorry Ghalti se dobara Tmhara Nmber Mila dia..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
How To Start Your Day With a Positive

ATTITUDE :
1. Open a new file in your PC .
2. Name it " Boss "
3. Send it to the RECYCLE BIN
4. Empty the RECYCLE BIN
5. Your PC will ask you, "Are you sure you want to delete Boss permanently? "
6. Answer calmly, "Yes," and press the mouse button firmly....
7. Feel better?

by Pak101.com (few years ago!)
naqli note

PATHAN naqli note lekar shop pr surf lene gaya,

SHOP KEEPER: is mein quaid-e-Azam ki topi nahi hai

PATHAN:topi meili pari hai usi k liye to surf lene aya hon.

by Mohammad Ali (few years ago!)
Dukh is ka nhi k

Dukh is ka nhi k hamari light nhi hy Khushi is bat ki hai k kisi ki bhi nahi hai..:-) hahaha ( ',')/ <)) bally bally / > Is prcham k saye talay hum ek hain. Hm aik hain 8-)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Macher Ne 1 Admi Ko Din Main Kata

Macher Ne 1 Admi Ko Din Main Kata
Admi Ne Kaha Tum To Rat Main Kat Tay Hona?
Macher Bola
Ghar K Halat Kharab Hain
Ovr Time Ker Raha Hun

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Pappu asked 1 question

Ek bar ek ladka samosa

Aati Thi Jaathi Thi

Shadi Se Pahle Girlfirend

A Tiger was giving wedding p..

Ek pagal dusere se

One friday night

Masjid Ke Bahar Chppal Rakhn..

Mohabbat ISHQ Pyar

Aik Din Aik Pathan Ki Apne B..

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook