Nazre Mile Tooh Use “Izhaar”
Nazre Mile Tooh Use “Izhaar” Kehtay Hain
Neeend Nah Aae Tooh Use”Piyaa” Keehtaay Hain
Smile De Tooh Usaay “Ikraaar” Kehtaay Hain
Or
Jooh Inn Jhaamelooh Mein Nah Padey
Usaay “Samjhdaaar” Kehtaay Hain.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 935 views
Similar Jokes
Husband:
Me Tmhain Talaaq De kr
Dosri Shadi Kru Ga…
Wife:MGr Q.?
Husband:
Imran khan Ne kaha hai
Khush Haali K liye”Tabdeeli”Zauri
ha..
by A. Sami (few years ago!)
Santa Ka Jurm Sabit Ho Jane Per Judge Usse Kehta Hai.
Judge: “Tumhara Jurm Sabit Ho Chuka Hai, Kal Tumhe Fansi Pe Chadhaya Jayega”
Santa Gabra Ke: “Woh Toh Thik Hai, Lekin Ye To Batao Utara Kab Jayega?“
by Pak101.com (few years ago!)
FAQIR: Kuch khana De do
MAF KARO BABA
FAQIR:Kuch To Do
Acha Baba Jo Ye SmS Padh Rha H Usko LeJao
FAQIR:Bheek Manga Tha Bhikari Nhi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
An interesting statement written above wall-clock in Examination Hall
.
"Time will pass, But will you…….??"
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Sardar: Mery dada ny 1857 ke jang main dushman ki tangain kaat di thin.
Dost: Gardanien q nai katin?
Sardar: Wo pehly he kati hui thin...
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Correct the sentence,
“A bull and a cow is grazing in the field”
Student : “A cow and a bull is grazing in the field”
Teacher : How?
Student : Ladies first
by Pak101.com (few years ago!)
Ek aalsi se uske dost ne kaha:-suna hai tum faoj main bharti hone ja rahe ho.
Aalsi Dost:-are nahin,mujhe to ye bhi nahin pata ki badook ka muh kidhar karna hai?
Pehla dost:-koi baat nahin, kahin bhi rakhoge, desh ka bhala hi hoga.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ki wife romantic mood main pooray bed pr bazu phaila kr lait k boli “kuch samjhe”?
Sardar: Haan, kameeni. Tu purey bed pr akeli sona chahti ha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1ladke ne 1ladki ko dekh kar arz kiya
Tere smile me kya chamk he
Tere smile me kya chamk he
wo muskura k boli
MERE TOOTHPASTE ME NAMAK HAI
by Pak101.com (few years ago!)
I broke up my relation.. :( :( :(
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
with books ...
Bohat hogya yaaaarr... :p :p
Hmary bech main kuch
understanding hi nahi thi.. :D
by khalid hussain (few years ago!)