Pathan 5 mints main
Pathan 5 mints main paper chor ke chla gya.
Teachr: kya paper ni ata.
Pathan: wo bat nai hai hum ko agley paper ki tayari krni hy.
by Pak101.com (few years ago!) / 1025 views
Similar Jokes
Father: Beta paper mai 80 % marks lainy hain
Son: Don't worry dad, 100 % lunga
Father: Stupid ! mairy sath mazaq karta hai
Son: Dad pehly mazaq kis ne Shuro kia tha
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa Pappu Ke Saath Bazar Ja Raha Tha To Kuch Dekh Kar Bola.
Santa: “Beta, Sharab Kabhi Mat Peena, Warna Wo Jo Do Aadmi Ja Rahe Hai, Wo Tumhe Chaar Nazar Aayenge”
Pappu: “Lekin Papa, Wo To Ek Hi Aadmi Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Veeru proposing a girl: Darling kya tum mujse shadi karogi? Girl: Tameez se baat karo. Veeru : Behan ji, kya aap mujhse shaadi karoge? JOLLY UNCLE ...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Colleague: “Sorry I’m Late, I Got Stuck In An Elevator For 4 Hours Because Of A Power Failure.”
Santa: “That’s Alright, Me Too I Got Stuck On The Escalator For 3 Hours“
by Pak101.com (few years ago!)
What is Common between : Krishna, Ram, Gandhiji & Jesus..?
Sardar ji Replied : All are Born on Government Holidays.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Doctor help me, mein jab baat karta huun
to muje sirf awaaz sunaideti hai, aadmi nahi dikhta.
Dr: Aaisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt.
by Pak101.com (few years ago!)
A father was teaching
the spelling of word “ASSASSINATION”
to his child.
He says:
ek Gadha(ASS),
uspar ek aur Gadha(ASS)
jispar Mein(I),
aur mujh par sara Desh(Nation)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Jaldi ik peg bana ke de ladai hon vali hai.
Waiter: Lo sir.
Santa: Ik hor peg bana ke de ladai hon vali hai.
Waiter: Lo sir.
Santa: Ik hor peg bana ke de ladai hon vali hai.
Waiter: Par eh ladai honi kado hai?
Santa: Jad tu paise mangega.
by Pak101.com (few years ago!)
Lala Muftimal Apne Bachhon Ko Bola: “Jo Dinner Nahi Khayega Usko 10 Rupaye Milenge”
Bachhon Ne Socha Aur 10 Rupaye Leke Bhukhe So Gaye.
Agle Din Subah Muftimal
Bachhon Se Bola
Muftimal: “Breakfast Usko
Milega Jo 10 Rupaye Dega“
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Begum tumhari gerdan pr ajeeb si cheez hai. . .
Jisay daikh kr khouf aata hai . . .
Begum(dar k): Wo kya?..
Husband: Tumhara Munh
by Pak101.com (few years ago!)