voda fone care

Called @ vodafone care

A girl picked up the phone

Girl: vodafone care mein aapka swaagat hai

Boy:thank u

Girl: mai aapki kya sahaayta kar sakti hu??

Boy:kya aap shaadi karna chahti hai mujhse??

Girl: jee aapne galat number laga diya hai


Boy:nai nai maine sahi number lagaya hai, aap shaadi karengi?

Girl: jee mai shaadi mein interested nai hu


Boy:arre madam sun toh lijiye ek baar

Girl: not interested

Boy:love marriage karengi toh honeymoon mein switzerland, arrange marriage karengi toh paris

Girl: jee mai aapse shaadi karna hee nai chahti toh aap offer kyu de rahe hai??

Boy:court marriage ka expense 10,000rs
Normal wedding ka expense 2,00,000rs
Muslim style wedding mein sirf 200rs


Girl: aapko samajh nai aata ki mujhe shaadi nai karni fir bhi aap samajte nai

Boy:ab pata chala madam aapko humara dard, jabki hume nai interest hota phir bhi aap humaari naak mein ungli karne baar baar call karti rehti hai


Girl shocked, boy rocked :-)

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!) / 952 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Teacher. give mevthree reason

TEACHER :Give me three reasons why the world is
round
Pupil : Well my dad says so, my mum says so and
you say so !

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan ka interview tha,

Pathan ka interview tha,

Sawal aya: English main translate karo,

Main Nokri ke lye bohat umeed se hu,

Pathan: I am Pregnant for the Job

by Pak101.com (few years ago!)
Gabbar: Ye hath mujhe de de thakur,

Gabbar: Ye hath mujhe de de thakur,
.
.
.
Thakur: Le le..
mere hath lele..
basanti ke bhi le le,.
.
Jay aur viru ke bhi lele
.
.
Ramu kaka ke bhi le le
.
.
Aur Octopus ban ja Saale.!
.
.
.
.
Gabbar: Sorry yaar, tu to emotional ho gaya. :D

by Tanveer Hussain (few years ago!)
A very emotional msg!

A Very Emotional Message :
.
.
bete ne “Maa”Say Pucha,
“Kab Tak Meri Fikar Main is
Tarah Raton ko jagti Rahogi?”
“Maa”Nay Piyar say Mera
Maatha Chooma Aur Kaha:
.
.
.
.
.
“Jab Tak tu Apni Dusri Maaon
say Rat ko Bat karna nahi Chorega
“Begherat.”Oopp ssss
..
..
Moral :
MAA SAB JANTI HAI..!!

by Abdul Hannan (few years ago!)
TV

Santa 2 Police: Kal rath chor mere ghar se TV ke
alava sab samaan le gaye
Police:TV kyon nahi legaya?
Santa:TV to me dekh raha tha is liye.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
BA PASS

Chiman:Aap kitna padhe ho?
Friend: B.A.
Chiman: kamal karte ho yaar sirf do word padhe
aur woh bhi ulte.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
what is th colour

What is the Colour of Frequency?

Ans: Purple

How?

Frequency=1/time

means 1/sec

1sec = Ek Pal
1/Pal= Per Pal

Per Pal= PURPLE..!

PHYSICS hila kar rakhdi. :-)

by Abdul Sami (few years ago!)
Sardar ki shadi hui.

1 Sardar Ji Ki Shadi Hui.
Rukhsati K Waqt Dulhan
Pehle Maa K Galay Lag K Roi,
Phir Baap K,
Phir Bhai Aor Behan K Galay Lag K Roi.
Sardar Ji Ne Dulhan Le
Jane Se Inkar Kr Dia Or Kaha
Aey Twade Kolon Chup Nai Hondi
Te Mere Kolon Kinj Howe

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Zahir de do mujhe

Aik shakhs mujh zahir chahye
shopkipar ap k pas ijazat naama hai
admi:nekah nama dikha dia
shopkipar:bari botel dena veer ko

by Sabir shah (few years ago!)
papu ne loan lia

Pappu ne car li loan pe, loan nahi chuka pane se bank wale car utha ke
le gaye
Pappu rote hue, 'Pehle pata hota to
shadi bhi loan le ke karta'.

by Rizwan Ajmal (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook