voda fone care
Called @ vodafone care
A girl picked up the phone
Girl: vodafone care mein aapka swaagat hai
Boy:thank u
Girl: mai aapki kya sahaayta kar sakti hu??
Boy:kya aap shaadi karna chahti hai mujhse??
Girl: jee aapne galat number laga diya hai
Boy:nai nai maine sahi number lagaya hai, aap shaadi karengi?
Girl: jee mai shaadi mein interested nai hu
Boy:arre madam sun toh lijiye ek baar
Girl: not interested
Boy:love marriage karengi toh honeymoon mein switzerland, arrange marriage karengi toh paris
Girl: jee mai aapse shaadi karna hee nai chahti toh aap offer kyu de rahe hai??
Boy:court marriage ka expense 10,000rs
Normal wedding ka expense 2,00,000rs
Muslim style wedding mein sirf 200rs
Girl: aapko samajh nai aata ki mujhe shaadi nai karni fir bhi aap samajte nai
Boy:ab pata chala madam aapko humara dard, jabki hume nai interest hota phir bhi aap humaari naak mein ungli karne baar baar call karti rehti hai
Girl shocked, boy rocked :-)
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!) / 952 views
Similar Jokes
TEACHER :Give me three reasons why the world is
round
Pupil : Well my dad says so, my mum says so and
you say so !
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan ka interview tha,
Sawal aya: English main translate karo,
Main Nokri ke lye bohat umeed se hu,
Pathan: I am Pregnant for the Job
by Pak101.com (few years ago!)
Gabbar: Ye hath mujhe de de thakur,
.
.
.
Thakur: Le le..
mere hath lele..
basanti ke bhi le le,.
.
Jay aur viru ke bhi lele
.
.
Ramu kaka ke bhi le le
.
.
Aur Octopus ban ja Saale.!
.
.
.
.
Gabbar: Sorry yaar, tu to emotional ho gaya. :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Very Emotional Message :
.
.
bete ne “Maa”Say Pucha,
“Kab Tak Meri Fikar Main is
Tarah Raton ko jagti Rahogi?”
“Maa”Nay Piyar say Mera
Maatha Chooma Aur Kaha:
.
.
.
.
.
“Jab Tak tu Apni Dusri Maaon
say Rat ko Bat karna nahi Chorega
“Begherat.”Oopp ssss
..
..
Moral :
MAA SAB JANTI HAI..!!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa 2 Police: Kal rath chor mere ghar se TV ke
alava sab samaan le gaye
Police:TV kyon nahi legaya?
Santa:TV to me dekh raha tha is liye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Chiman:Aap kitna padhe ho?
Friend: B.A.
Chiman: kamal karte ho yaar sirf do word padhe
aur woh bhi ulte.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
What is the Colour of Frequency?
Ans: Purple
How?
Frequency=1/time
means 1/sec
1sec = Ek Pal
1/Pal= Per Pal
Per Pal= PURPLE..!
PHYSICS hila kar rakhdi. :-)
by Abdul Sami (few years ago!)
1 Sardar Ji Ki Shadi Hui.
Rukhsati K Waqt Dulhan
Pehle Maa K Galay Lag K Roi,
Phir Baap K,
Phir Bhai Aor Behan K Galay Lag K Roi.
Sardar Ji Ne Dulhan Le
Jane Se Inkar Kr Dia Or Kaha
Aey Twade Kolon Chup Nai Hondi
Te Mere Kolon Kinj Howe
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik shakhs mujh zahir chahye
shopkipar ap k pas ijazat naama hai
admi:nekah nama dikha dia
shopkipar:bari botel dena veer ko
by Sabir shah (few years ago!)
Pappu ne car li loan pe, loan nahi chuka pane se bank wale car utha ke
le gaye
Pappu rote hue, 'Pehle pata hota to
shadi bhi loan le ke karta'.
by Rizwan Ajmal (few years ago!)