Ek baccha mummy se pitne ke

Ek baccha mummy se pitne ke baad apne papa se :
Papa kabhi aap Africa gaye ho ?
.
.
.
Papa: nhi beta ..
.
.
.
Baccha: fir itni khofnak item kahan se le aaye...!!

by Pak101.com (few years ago!) / 1143 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa ne pathan ki beti ka rishta manga

Santa ne pathan ki beti ka rishta manga,
Pathan ne santa ko bahut mara,
Mar kha ke santa utha,

Kapde jhat ke santa bola,
To phir main inkar samjhu…….

by Pak101.com (few years ago!)
Dove se nahakar kya karna hai.

Dove se nahakar kya karna hai.
2013 me to sabhi ko marna hai.
1 saal khushi se jilo yaro
Agle janam me phir “johnson baby” se shuru karna
hai…

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa in computer exam

Santa in computer exam:
Examiner:” What is Microsoft Excel??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Santa:” It is a new branch of Surf
Excel to clean the computer..

by Mazhar Khan (few years ago!)
aansu me kyafark hai?

Girlfriend ke aansu aur boyfriend ke aansu me kya
fark hai?
GF ke aansu farmaish puri karwane ke liye nikalte
hain,
Jabki boyfriend ke aansu unhe pura karte karte
nikalte hain!!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
AJNABI: thora pani mily ga.

AJNABI: thora pani mily ga..??

BACHA: lassi ho jaey to..??

AJNABI; bhot hi acha hy,
...
Ajnabi 5 glass lassi pi k bola:tmhary ghr m koi lassi ni pita..??

BACHA: pitay hai na,
lekn aj lassi m chupkali gir gai thi.

AJNABI ne pyala zamin pe mara...

BACHA roty hoey!

Ammi !unhun ny pyala tor di
ab kutta dodh kis me pye ga ;)))

by Pak101.com (few years ago!)
Sadar ka ghar me phone

Sardar phone pe:ghar nai aa sakta ,car k steering,gear,sab chori ho gaya hai.

5 min bad pher call ki:aa raha hun galti se pechli seat pe baith gaya tha

by Sabir shah (few years ago!)
Naam Kisi Aur Ka

Naam Kisi Aur Ka

Santa Ka Ladka: I'm A Complan Boy...

Santa Ki Ladki: I'm A Complan Girl....

Santa to Jeeto: Dekho ji, Mehnat Humne Kiya aur Naam Kisi aur Ka

by Pak101.com (few years ago!)
1 bar santa USA Gya

1 bar santa USA Gya,wahan wo church mai gaya to achank wahn aawaz aai,'Tann' ittefaq se light bhi chali gai santa dar k bola,oye bhago Undertakr aa gya.... :-


by Pak101.com (few years ago!)
Bus Stop

Garmi me Bus Stop pe Log bus K intizaar me khade
the,
1 Faqir aya,
Sub se Bhik mangi
Or
Taxi me baith kar chala gaya..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Main Tumhari Double Insult



Waiter: Khan Sahib 10 Rup Tip To Meri Insult Hai…

Khan: To Phir..?

Waiter: 20 Rup To Hone Chaiye Na…

Khan: Main Tumhari Double Insult Nahi Kar Sakta…

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook