Cold drink
Teacher:ye btao k cold drink faida mand hai ya nuqsan de?
Student:agr free me mil jae to faida mand hai aur agr pilani pare to bahut nuqsan de.
by Sabir shah (few years ago!) / 874 views
Similar Jokes
aik fakir aik admi se behk mangte hoye bola Allah ke naam par kuch de do,baba aap ki rozi main barkat ki dua Karen gain.
admi foran bola baba jee apne liye bi dua kar lijye.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
After Eating Fish Santa Don't Drink Water
Why? Because
He Feared That Fish Will Start Swimming In His Stomach.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:mother day par maan kaisi hasti hai
Pathan:hahahahahahahahahaha aise hasti hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Jail Mai Sardar Ka Dost Us
Se Milne Ata Hai Or Us Puchta Hai
Tum Se Aisi Kya Galti Ho Gai
K Tum Jail Me Ho Srdar:
Sardar:
Main Ne Bank Luta
Lekin Paise Wahi Ginne Beth Gya
by Pak101.com (few years ago!)
Ek idiot ne idiot samiti kholi aur bahar signboard pe likha :ek idiot ki joining fees 100 rupae aur do ki fees 220 rupae,jo jaldi idiot ke saath aaye aur aap bhi idiot ban jayeee,offer jeevanbhar ke liye valid hai.
by Pak101.com (few years ago!)
A Girlfriend Calls her Boyfriend
GF : Honey where are you ?
BF : I'm at the bank.
GF : Dear, please I need 3000 bucks to activate my blackberry, 5000 to do my hair and 10,000 to buy a dress.
BF : Sorry, I meant I was at the "bank"
of a river ..
Do you want fish ??"
by Tayyab Mughal (few years ago!)
Aik Admi Langraata Hoa Aata Hay
Usse Dekh Kar Do Doctor Aapas May Jhagar Tean Hay
Aik Kehta Hay K Us Ki Haddi Toot Gai Hai
Dosra Bolta Hai K
Nahi Us Ka Angotha Nikal Gaya Hai
Donoon Me Kafi Behas Ho Rahi Hoti Hai To
Tisra Doctor Bolta Hai
Chalo Us Say Hi Poch Laetey Hain
Ussay Poch Tay Hain To
Wo Bolata Hai
Nahi , Na Mera To Chapl Tota Hay
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:tm mujh se shadi karo gi?
Girl:nai , me ap se aik sal bari hun,
sardar:koi bat nai aik sal bad kar len ge.
by Sabir shah (few years ago!)
Police: Park me aise Q baithe ho?
Srdar: Hm dono sadi-suda hain!
Police: To Ghar me baitho
Srdar:nhi baith sakte na Q K
iska Pati or meri Biwi nhi Manegi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Police wala apne bache se:
Beta tumhara result achha nahi aya aj se tumhara khelna tv dekhnaband..
Son: Ye 50 Rs pakro or is bat ko yahien daba do":-
by hearthackervsgirls (few years ago!)