Wrong Side of the Road
Santa Driving On D Wrong
Side Of One Way Road
He Became Upset & Said :
Shit I Think I Am Late To
The Function All R Coming Back
by Pak101.com (few years ago!) / 915 views
Similar Jokes
Aik Pathan Rozana Cycle pe Rait ki Bori rakh k Border se guzrta tha,
Police uski Checking krti to Bori me se Rait k siwa kuch na nikalta,
Ek Din Police wale ne Pathan se pucha k tum Smuggling kis Cheez ki krte ho!
Pathan bola: CYCLE ki , O teri khair, Ena Inteligent Pathan
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Maan…………. “Hamid kiun ro rahe ho?”
Hamid…………..”ammi master saheb bimar the aur wo ………..wo ………..”
Maan………….”Kia hoya margaye kia be chare?”
Hamid………….” Aji kahan margaye………….tandarost hogaye hain.”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek bacha exams mai fail ho gaya aur ghar aa kar zor zor se rone laga.
Baap ne us ko chup karwate hue kaha: Beta, sabr karo, tumhari qismat mai yahi likha tha.
Bacha (jaldi se) : Jee Papa, yeh to acha hua ke mai ne sara saal kuch nahi parha,warna sari mehnat zaya ho jati.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Train mein warning likhi thi:
"Bina Ticket waale Yatri Hoshiyar!"
.
.
.
Golu: Wah!
Aur jo ticket lekar yatra kar rahe hai,
Wo sab saale Gadhe hai kya??
by Pak101.com (few years ago!)
Manager: Sorry, but I can't give u a job. I don't have any more work.
Santa: That's all right, sir. In fact I'm just the right person in this case. You see, I won't ask you to give me work anyway!!
by Pak101.com (few years ago!)
stupid Dhiir pit gaya punjabi bolne k chakker main..
Papita wali se papite kharidne k liye bola.
ooi.. ik pappy-ta-dede..
by Pak101.com (few years ago!)
Musafir (Gard se): gard saheb kia gari chalne mein itna waqt hai keh main chaye pi aayon.
Gard: is kay yakeen dilane kay liye mein khud aap ke sath chal sakta hon chaye pine kay liye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A beggar- ‘Oh sundari ! Andha hoon.
Sawa paanch rupya de de..
“Husband said 2 his wife- De de, tujhe
sundari bola hai to har haal mein andha hai…”
by Pak101.com (few years ago!)
Kanjus-Jao.
2 dukano se 3-3 kabab le k aao.
Servant-Janab..
6 ikhatte kyu nahi.
Kanjus-Nalaik Aadmi..!
Chatni 0r Piyaz Zyada mileygi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar:tm ne mujhe dhoka dia hy
Dukandar:Nhe sir,mai ne apko orignal radio dia hy
Sardar:radio pr MADE in JAPAN lika hy “ON” karo to khta hy
Ye radio pakstan hy
by Pak101.com (few years ago!)