Phool wala
Phool wala: Sahab yeh phool (flower) apni gf ke liye le jaen
Admi: Meri koi gf nhi hai
Phool wala: Phir apni mengater k liye le jaen
Admi: Meri koi mangater nhi
Phool wala: Phir apni bv kai liya
Admi: Mearafri koi bv bhi nhi hai
Phool wala: Dunya ke aye khush naseeb admi meri taraf sey ye phool tere liye
by Pak101.com (few years ago!) / 1469 views
Similar Jokes
Pathan:sharab peeta raha aur rota raha
kisi ne pocha:khan sahab kiun ro rahe ho.
Pathan:jis larki ko bhulana chahta hun us ka naam yad nai aa raha
by Sabir shah (few years ago!)
Boss to Secretary: For a week we'll go abroad.
She calls her Husband: For a week I & boss going abroad.
Husband calls Girl-Friend: Wife going, let's go for outing.
Girlfriend calls her student: For a week you are free.
Little boy calls his Grandpa: I'm free.
Grandpa(Boss) calls Secretary: Tour cancelled.
by Jawad Ali Mirza (few years ago!)
college me lecture chal raha tha...
1 ladka achanak uth kar class k bahar chala gaya...
lecturer: ye bahar kyu gaya???
ladke ka dost: sir usko nind me chalne ki aadat hai...!!!
by tahir bashir (few years ago!)
Santa Ke Ghar Aag Lagne Par Uski Patni Ki Kuch Body Jal Gayi.
Santa Usko Shehar Ke Mashoor
Sergion Ke Paas Le Gaya
Santa: “Doctor Sahab, Plastic
Surgery Karvane Mein Kitna Kharcha Aayega?”
Doctor: “5 Lakh Aayega Aur Dawaaiyo Ka Alag Se”
Santa Kuch Soch Kar Bola: “Doctor Sahab, Aur Agar Plastic Hum De To?“
by Pak101.com (few years ago!)
sirdar jee nay yaar k saath mil ker post office mean dakaa dala aur jaldi maen aik aik bag utha ker bhaag gayay. Bohat maheeno kay baad milay tou aik doosray say poochnay lagay k bag mean kiya thaa aur kia kia kiya.
pehlay nay kaha khoob paisay say maza kiya. car lee ,holidays per gaya.
tum nay kia kiya? doosra kehnay laga meray bag maen tou bill he bill thay. phir tum nay kia kiya? thora thoray ker k pay ker raha hoon.
by Abdul Basit (few years ago!)
Boy to Girl: Tum Ro Kaun Rai Ho
Girl : Mere Marks Bht Kam Aye Han
Boy : Kitne Aye Han
Girl: Sirf 90
Boy: BiBi Khuda ka Khauf Kro
Ennye Numbran Vich Te 3 Munddaye
Pass ho Jande Ne
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A sardarji went to a
STD/ISD/PCO SHOP and
slapped the operator twice.
Guess why ?
bcoz there it was written
Number dial karnay se pehley do lagain.
by Pak101.com (few years ago!)
1 poltry farm ka manager dousray poltry farm vaalon k haan gia,
vahan ja k daikha k dusray poltry farm valon ki 75% murghian 2 , 2 anday deti hain.
Manager apne poltry farm vapis aaya,
danda(stick) utha lia or announce kia jo murghi aaj se 2 anday nahi degi,uski dhulai hua kre gi.
Sab murghion ny dar k maaray
2 , 2 anday diae,par 1 ny 1 hi anda dia,
manager ny us se poucha,baqi sb ny 2 , 2 diae,tum ny 1 q dia?
Us ny javab dia: shukr karo ma ny 1 anda de dia hai,ma murgha houn.
by Abdul Sami (few years ago!)
Memon: Arey ajj tou 1Rs k 3 Amrood miley!
Dost: wo kese?
Memon: 1Rs ka mene kharida 1 lekar bhaga aur 1 khan ne gusse mein piche phenka or wo mene catch kr lia.
by Pak101.com (few years ago!)
Sadhu-kuch daan karo Beta?
Santa Ne Jeb Se 5/-Nikal K De Diye
SADHU-Khush Hoke Maang Beta Kya Mangta He?
Santa-Babaji,Mere 5/-wapas De Do
by Pak101.com (few years ago!)