AAG PER QABO

Aik Haseen-o-Jameel Adaakara Ke Ghar Aag Lag
Gaee
Aag Par Qabu Panay Main 10 Minut Lagay
Aur Aag Bujhany Walon Per Qabu Panay Main 40
Minute Lagay

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 936 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Aik mufed Mashwara

Larki k bap se pori larki mangni chahye
:
:
:
:
:
:
warna hath to ghabar bi mangta hai.

by Sabir shah (few years ago!)
Apka weight kitna hai?

Dr: Apka weight kitna hai?
Patient: Chashme ke sath 75 kgs.
Dr: Aur bina chashme ke?
Patient: Woh bina chasme ke toh mujhe dikhta hi nahi...

by Mazhar Khan (few years ago!)
Yar larkion ko

Boy:Yar larkion ko “I love you” kehnay ki sub se achi jaga kon si hai? 2 boy:Mazaar 1Boy:woh kion? 2boy:kion k wahan unke paon mein chappal nahin hoti.

by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar tujhe bus mein thapad

Santa: Yaar tujhe bus mein thapad kyun pada? Banta: Pata nahin yaar, meri photo neeche gir gayee thi, maine kaha behen ji zara saadi upar karna photo leni hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Teacher- TAJ MAHAL kisne banaya tha?

Teacher- TAJ MAHAL kisne banaya tha?

santa- Ji, KARIGAR ne

Santa- Mera matlab hai
Banvaya kisne tha?

.
.
.
Santa- Ji, THEKEDAAR ne

by Pak101.com (few years ago!)
If u r stressed, you'll get pimples

If u r stressed, you'll get pimples.. if u cry,u'll get wrinkles.. So, y don't u smile & get dimples?

by khalid hussain (few years ago!)
Tumhari patni ka bhai lagta tumhara saala

Tumhari patni ka bhai lagta tumhara saala hai
Wah Wah
Tumhari patni ka bhai lagta tumhara sala hai
Daya says: Abhijeet mujhe to lagta jaroor daal mein
kuch kala hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar was writing something very slowly.

Sardar was writing something very slowly.
Friend asked: Why r u writing so slowly?
Sardar: Im writing 2 my 6 yr old son, he cant read very fast.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Funny Kid

Kid: My teacher has gone crazy Mom.
Mother: Why do you think so?
Kid: Yesterday he said that 3 times 4 is 12. Today he is saying that 12 is 6 times 2.

by Pak101.com (few years ago!)
Agar Facebook Pakistan Mein hota

Agar Facebook Pakistan Mein Ejaad Hota to?

Like: Lush

Comment: Jhuti Tareef.

Unlike: Ponka

Single: Akeli hai, Patalo isay

In a Relationship with Asim: Asim k Saath Full time Chakkar

Home: Apna Adda

Add as Friend: Yaar Banao aur Chakkar Chalao

Remove Friend: Isko Chor, New Pata

Friendlist: Apnay Jigri Yaar

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook