Husband: Today is sunday
Husband: Today is sunday & I have to enjoy it. So i bought 3 movie tickets. Wife: why three? Husband: 4 u and ur parents
by Pak101.com (few years ago!) / 1148 views
Similar Jokes
ek din ek aadmi naha do kar bahar nikla, jaise weh nikla bahar us pe ek kabuter gober kar diya toh wah gusse mein aakar kahan ki are oh kabuter tuh chaddi nahi panta kya????
toh kabuter bola kyu tum loge pehan ke karte ho kya!!!!!!!!!!!!!!!!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor: Bachy ko pani dainy se pahle ubaal lia karain
.
Sardar: Wo tu teekh hai lekin Ubaalny se Bacha mar tu nahi jayega??
by Pak101.com (few years ago!)
Baby paida hotey hi cheekha,
Mujhey kuch Nazur nehi a raha, Main andha hoon....
Nurse: stupid, light nehi hai!
Bacha! oh tuwandi pehn nu, Ay Pakistan te nei ?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kya time aa gaya hai..
Boys ke liye film bani to
” Ek Tha Tiger” =)
.
.
.
.
.
.
.
Girls ka number aaya to
“Ek thi daayan” =P
by Mazhar Khan (few years ago!)
1980
Enginr sahb ka ghr konsa h?
wo jo bada bngla h,wo"
2010 "xcuse me,
yha engineer ka ghr konsa h?
"abey kisi b ghr me ghus ja. ek na 1 to hoga
by Pak101.com (few years ago!)
American: Hamare yahan shaadi e-mail se bhi hoti hai.
Laloo: Kamal hai hamare yahan to shaadi sirf female se hoti hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Boy-Mai Shadi nahi karunga
Dad-Kyu?
Boy-Q ki Gaon wale Meri Mangetar ko taxi kehte hai
Dad-Are Beta Karle.. Chota sa to Gaon Hy Kitni chali hogi
by Pak101.com (few years ago!)
Sochte huwe bhi dar lagta hai.
If women could read minds,
every second man will get slapped. ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
jab be gali me chalo nazre juka kar chalo es se app ke ezat nai barte balke
kise ke gere hove pasie milne ke chance be bar jate hain.....
by Pak101.com (few years ago!)
SomeOne..
MiSSES U..
NeeDS U..
Worries About U
Lonely Without U
Guess Who?
THE MONKEY IN
... THE ZOO ...
by Mazhar Khan (few years ago!)