Santa ki 10 betiya thi
Santa ki 10 betiya thi phir ja
kar uske ghar ek beta hua.
Santa ne uska naam kya rakha hoga?
MUSHKIL SINGH. !
by Pak101.com (few years ago!) / 985 views
Similar Jokes
Father:ap history k paper me fail kiun howe ho?
Son:dad us k tamam sawalat meri padaish se pehlay k the.
by Sabir shah (few years ago!)
AbbSardar Smoking In Front Of His Father ..
His Friend: Oye ! Abba De Saamne Smoking…??
Sardar: Abba Hi Hai Na..
Petrol Pump Te Nahi … !!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pakistani thekedaar USA gya, apny dost American thekedaar se milne. uska ghr bht khubsurat tha.
Pakistani: itna khubsurat ghr kse bnaya?
american: wo samny bridge nazr arha hy ?
Pakistani: han.
american: uska 10% apni jeb ma dal kr.
phr American pakistan aya to heran reh gya k Pakistani ka ghr us se bhi zyada khubsurat hy
american: tm ne kse bnaya itna khubsurat ghar?
pakistani: wo samny bridge nazr arha hy?
American: nahi…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek bhanebaj kramchari ka dada us ke daftar mein ja ker uske boss se bola: Iss daftar mein sunil naam ka aadmi kaam karta hai, mujhe us se milna hai weh mera pota hai
Boss ne muskura ker kaha: Mujhe afsos hai, aap der se aaye hain, weh aapki arthi ko kandha dene ke liye chutti laker ja chuka hai
by Pak101.com (few years ago!)
Love is Docomo, do the New.
Mariage is idea
can change Ur life
Wife is Hutch, where ever you go she folows
But
Frienship is Airtel 1atut bandhan
by A. Sami (few years ago!)
A Sardarji, very proud of his humour used to say to his wife leaving for the office : `Good bye Char Bacchon ki Maa` .
One day his wife fed up of this answered : ` Bye Bye, Doo Bacchon Ke Baap`.
by Pak101.com (few years ago!)
Fred had been on a camping trip for a few days.
Did your tent leak?' asked his dad when he
returned.
Only when it rained,' said Fred.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 larki class me gana ga rahi thi
"ZARA ZARA TOUCH ME touch me.."
.
Ek larka utha owr larki ko cho kar bola
"Hemmat hai tu agay ga kar dikhawo"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Boy asked his dad 4 a bike.
Dad : why did god give u 2 legs ?
Boy : one to change gear & other
to apply break.”!
Youngster rock.
Parents shock...!!
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Doctor sahib mairy boyfriend ko andar bhula lejeye
.
Doctor: Trust me mai shareef admi ho….
.
Girl: Nahi Doctor Sahib, apki nurse bahir akeli hai, owr maira boyfriend shareef nahi hai
by Mazhar Khan (few years ago!)