Saas - Bahu
Saas: Khuda ne tumhe do aankhe di hai, Chawal se patthar nahi nikal sakti kya?
Bahu: Khuda ne tumhe battis daant diye hai do char 2-4 patthar nahi chabba sakti kya!!!
by Pak101.com (few years ago!) / 1114 views
Similar Jokes
Math Teacher to Boy-
Jayda Awaaz Mat kr
Warna 2 Bar Diffrentiate krke 1 bar Integrate kr dunga
Boy- Sir Maine b "e" Ki Power x hu Jo karna kar lo
by Pak101.com (few years ago!)
Mrasiyon Ka Baba Mrnay Wala Tha
Us K Gird Sab Khamosh Bethay Thy,
Mahol Sogwaar Tha
Tou 1 Mrasi Bola:
Welay Bethay Aan,
Jidon Tk Baba Mrda Nai Dholki Waja Lo.
by Pak101.com (few years ago!)
Papu Dhobi ko Daant-te hue -
Ek to meri shirt guma Di upar se paise mang raha hai.?
Dhobi:- Sahab shirt dhulne ke baad gum hui hai
by Pak101.com (few years ago!)
A pathan said to his friend:
“mujhy smajh nahi aati k log
maheena maheena kaisy nhi nahatay?
Mujhy to 28vein din kharish hona shuru ho jati hai
by Abdul Hannan (few years ago!)
santa:- yaar bahut raat ho gyi h,
aaj raat ko yahi ruk ja,
subah chala jaio.
Banta:- theek h yaar,
fir main ghar se night dress le ata hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Babbu maan's.... Aj din paper da, ajj padhna paina,
Degree nal paya panga poora krna paina.., tusi pass
krdeo thonu fark ni paina, je fail hogya mera kakh
ne rehna
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Railway station
Railway station par bethe aik mosafar ne railway ke afsor se kaha
agar tamam garian late hain to is bare se time table ka kya faida jo aap ne latkaya hoa hay?”
police officer pehle hi guse main tha or bola.
“agar tamam garian waqt par ane lagi to phir kaho ge is bare se waiting room ka kya faida.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Larki: Mairy ammi ko tum boht pasand aye ho
.
Pathan: Kuch bhi ho, hum shadi tum se hi karega
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Wife: TumNe Shaadi Se Pehle Kyun Nahi Bataya Ki Tumhari 2 Biwiya aur
Hain?
Husband: Bataya To Tha Ki Main Tumhe
'Mallika' Aur 'Shehzadi' Ki Tarah
Rakhunga..
by Pak101.com (few years ago!)
Wifes insulting their husbands:
.
Pilot’s BV -ziyada uro mt, samjhe…?
Teacher’s BV – Mujhe mt sikhao samjhe…?
Dentist’s BV – Daant tod k hath mei de dungi…!
Docter’s BV – tabiyat durust kr doungi…!
MBA’S BV – Mind Yr own Business pls…!
.
.
.
CA/ACMA Candidate’s BV-
.
.
Abay phle paas toh ho phir baat karna
by hearthackervsgirls (few years ago!)