Aj padhna pena
Babbu maan's.... Aj din paper da, ajj padhna paina,
Degree nal paya panga poora krna paina.., tusi pass
krdeo thonu fark ni paina, je fail hogya mera kakh
ne rehna
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 951 views
Similar Jokes
Wife: janu batao tum mujhsy kitna pyar karty ho?
Husband: bohat zyada
Wife: phir bhe kitna?
Husband: itna k dil chah rha hy k tumhari jesi aik aur lay aun
by tanveer hussain (few years ago!)
Aik Aadmi Doosray Se:
Bhai Ye Khushi Aur Sakoon
Kya Hota Hai ?
Doosra Aadmi:
Pata Nahi Bhai Meri To Pedaaish Hi
Pakistan Ki Hai…;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Ek Din Blood Bank Mein Gaya Aur Udhar
Usne Ek Staff Ke Aadmi Se Puchha
Pappu: “Mujhe Ek Bottle Blood Chahiye”
Aadmi: “Blood Group Bolo”
Pappu: “Koi Bhi Chalega”
Aadmi Hairani Se: “Arey Aisi Kaise Chalega?”
Pappu: “Yaar Girlfriend Ko Love Letter Likhna Hai,
Samjha Kar“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boyfriend: Main Tumhe Kab Call karun???
Girlfriend: Jab Tum Chaho Tab.. :D
BF: Kal Main ne Call kiya tha..!! GF: Acha.. Par Utni jaldi nehi uthti Main.
... BF: Hmm.. To Main kal 11 Baje Call Karunga ?!
GF: Nahi, tab to Papa Ghar pehonge..
BF: To 3 Baje Call Karta hoon..
GF: Nahi, tab to Lunch ka Time hoga Na..
BF: To phir 5 Baje???
GF: Nahi, Tab to favorite Serial dekh rahi Hungi..
BF: To Raat ko Call karuga..??
GF: Nahi, Raat ko sab Waapas Ghar hote Hain..
BF: To Main Aakhir Call kab karun ???
GF: Jab Tum Chaho Tab.. :P
by Pak101.com (few years ago!)
Psychology Ka Practical Ho Raha Tha.
Professor Ne Ek Chuhe Ke Liye Ek Taraf Cake, Aur Doosri Tarf Chuhiya Rakh Di.
Chuha Foran Cake Ki Taraf Lapka.
Professor Ne Doosri Baar Cake Ko Badal Kar Roti Rakh Di.
Chuha Roti Ki Taraf Lapka.
Is Tarah Kayi Baar Food Items Badli, Magar Chuha Har Baar Food Ki Taraf Hi Bhaaga.
Professor: “Aaj Is Se Saabit Ho Gaya Ke Bhookh Hi Sabse Badi Kamzori Hai”
Itne Mein Last Row Se Pappu Ki Awaz Aayi: “Sir Ji, Ek Baar Chuhiya Bhi Badal Kar Dekh Lo“
by Pak101.com (few years ago!)
Johnny was playing outside when he really had to
go to the bathroom. He runs in and his grandma
was about to take a shower. He looks at her
crotch and says, “Whats that?” She says, “Well,
it's a beaver, Johnny.”
The next day the same thing happens, only his
mom is taking the shower. He says, “Mom I know
what that is. It's a beaver, but I think grandma's
is dead because it's tongue is hanging out.”
by khalid hussain (few years ago!)
Pathan Darakht Pe Charha
To Upar Bandar Ne Pocha:
Upar Q Aye?
Pathan: Amrood Khane.
Bandar: Abe Yeh To Aam Ka Darakht Hai.
Pathan:
.
.
Hum Amrood Sath Laya Hai
by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher:
Batao Daryaaft or Ejaad mein kya farq hy?
Student:
Mere baap ne meri maa ko Daryaft kya aur phr dono ne mil kr mujhy Ejad kya
by Abdul Hannan (few years ago!)
Boy-
yar,mujhe us ladki se bachao?
Dost- q?
... Boy- jab se maine keh dia hai dil chir k dekh tera hi
nam hoga?
.
.
.
.
.
.
Saali chaku leke piche pad gayi hai... :P
by Pak101.com (few years ago!)
Mela laga hua tha. Ek akhbaar wala akhbar bech raha tha laikin bik nahi rahey they. Us ney socha key aisee zabardast khabar parhi jaey key log us ki taraf mutawajja ho jayein.
Us ney ek khaufnaak khabar ka eilaan shuru ker diya, “The dam has broken”
Meley mein bhagdar mach gyee, log sar pe paon rakh ker bhagey.
Police waley barey pareshan huey, jab unhein pata chala key hua kia hey to unhon ney loudspeaker sey eilaan kiya, “The dam has not broken”
Logon mein aur afratafi mach gyee, kyunkey un ka khayal tha key police deny ker rahee hey to khabar sach hi ho gi
by Tanveer Hussain (few years ago!)