Karobaar
1 faqeer ki lotry lagi us ne un paison se masjid bana di
Dost to ne masjid kiun banai
Faqeer :is k age biath k me akela bhek mangun ga
by Sabir shah (few years ago!) / 1238 views
Similar Jokes
Pathan aik baar 2 arbion k pas se guzra wo arbi me aik dosre ko galian de rahe the.
Pathan: qari sahia mujhe bi in duaon me yaad rakhna
by Ramzankhan (few years ago!)
Son: Mom, when I was on the bus with Dad this morning,he told me to give up my seat to a lady.
Mom: Well, you have done the right thing.
Son: But mum, I was sitting on daddy's lap.
by Pak101.com (few years ago!)
Railway station
Railway station par bethe aik mosafar ne railway ke afsor se kaha
agar tamam garian late hain to is bare se time table ka kya faida jo aap ne latkaya hoa hay?”
police officer pehle hi guse main tha or bola.
“agar tamam garian waqt par ane lagi to phir kaho ge is bare se waiting room ka kya faida.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 behra scooter ghasit k la raha tha
2nd behra-petrol khatm ho gya kya
1st- nhi yar petrol khatm ho gaya
2nd- ohh.!Mujhe laga petrol khatm ho gya!!:-P
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan dost se':kia teri chaadi me 2 sorakh hain?
Dostghbrate howe:nai to;-
pathan:pher tangen kahan se dalta hai?
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan Galti Se News Paper Ka Sub-Editor Ban Gia. Usne Aik Khabar Ki Headline Ye Di:
"BIWI MEIN DHAMAKA...!"
Cheif Editor: Yeh Tum Ne Headline Kia Di Hai?
Pathan: Sir Mene Khabar Ko Asan Alfaz Mein Likha Hai.
Cheif Editor: Acha Asal Khabar Kia Thi?
Pathan: "MIAAN WALI MEIN DHAMAKA"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A bird was disturbing a girl all the time. Finally she caught it & decided to kill it cruelly.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
She took it to the top of a building
& dropped it.
"After all Girls are so
intelligent"
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikhari ne Awaaz
lagayi- Babu ji roti
milegi??.
-
-
Andar se awaz aai -Biwi
ghar par nahi hai..
-
-
-
Bhikhari- Chumma nahi
maanga saale, Roti to tu bhi de sakta hai
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardarji calls Air India."How long does it take to fly to Amritsar?"
"Just a sec
," says the rep.Thank you."
says the Sardarji and hangs up.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar: What Is The Cost Of Hair Cut? Barber: Rs 20
Sardar: Then What Is The Cost Of Shaving? Barber: Rs 10
Sardar: Oh! Ok Plz Shave My Head!!!
by Pak101.com (few years ago!)