Golu, Molu se
Golu, Molu se : aaj meri bakri ne pehla anda diya hai! Molu : bakri kaise anda de sakti hai? Golu : arre yaar maine apni murgi ka naam bakri akha hai
by Pak101.com (few years ago!) / 1212 views
Similar Jokes
Conductor:-Bus Stop Aa Gya Jise Utarna Hai, Utar Jaao
Girl: 2 Minutes Roko main Kapde Utar Rahi Hon
... .
.
.
.
.
.
.
Sabhi Ne jaldi se goom k Piche Dekha,
(O.O)
<||>
_/\_ wo Kapdo wali Bag Utar Rahi Thi... tharki log
by Pak101.com (few years ago!)
Husband- Ek writer ne likha hai ki
"Pati ko bhi ghar ke maamlo mein bolne ka haq hona chaahiye.."
Wife-Woh bechara bhi dekho likh hi paya,Bol Nahi Saka...
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:tm ne mujhe dhoka dia hy Dukandar:Nhe sir,mai ne apko orignal radio dia hy Pathan:radio pr MADE in JAPAN lika hy “ON” karo to khta hy Ye radio pakstan hy
by Mazhar Khan (few years ago!)
Beta-
Me Bada Ho K
Air Force Me Jaunga
Maa-
Mujhe Kaise Pata Chalega
K Ye Mere Bete Ka Plane He?
Beta- Me Guzarte Waqt
Ghar Pe BOMB Fek Dunga
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardar Kele ke chilke se fisal kar gir gya
Aage phir dusre chilke se gir gya
ab teesre chilke ko dekh kr k bola...??
Shit ab phir se girna padega
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Son: Dad why did you put your thumb impression on my Result Card instead of Sign?
.
Father: I don't want to surprise your teacher to think that anyone with your marks can have father who can read and right
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 choti si larki shop keeper k pas gayi or boli.
Jab main bari ho jaon gi to mujse shadi karo ge,
Shopkpr. Hans k bola han kar lunga.
Larki boli to kia apni hone wali wife ko 1 choclate bhi nahi de sakte.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Door Kisi Shehar Mein Apne Friend Ki Shadi Mein Gaya.
Par Raste Mein Kisi Wajah Se Bus Nikal Gayi Aur Vo Chalte Chalte Ek Gaanv Mein Pahunch Gaya.
Toh Santa Sochta Hai Kisi Ke Ghar Hi Raat Kaat Lete Hai, Yeh Soch Kar Woh Ek Ghar Ka Darwaja Khatt Khtata Hai.
Santa: “Ji Apke Ghar Mein Raat Gujarni Hai, Subah Chala Jaunga”
Aadmi: “Yeh Bahu Betiyon Ka Ghar Hai, Hum Nahi Rakh Sakte”
Santa Doosre Darwaje Par Aise Hi Pooochta Hai, Wahaan Bhi Ek Lady Bolti Hai Ye Bahu Betiyon Ka Ghar Hai Hum Nahi Rakh Sakte.
Kai Jagah Yahi Sunne Ko Milta Hai, Toh Last Mein Kuch Sochkar Ek Aur Darwaja Khatt Khtata Hai Aur Poochta Hai.
Santa: “Ye Bahu Betiyon Ka Ghar Hai Kya?”
Aadmi: “Haan, Kya Karna Hai Bolo”
Santa: “Ji Ek Raat Kaatni Thi.“
by Pak101.com (few years ago!)
Sharukh Khan aur Kajol bus stop pe khade hain. Kajol
chali gayi, par Sharukh bus pe nahin chada – kyon??
Batao..batao …
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
think harder…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kyunki………
woh Kajol ko chhodne aaya tha
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Kon….? Police: Darwaza Kholo Kuch Baat Karni Ha Sardar: Tusi Kiny Bandy o…? Police: 3 Sardar: Tey Chawlo Apas wich Karlo Menu Zaror Tang Karna Jay…?
by @irha@ (few years ago!)