Ipl main hisa lia
sholay.ki team ne ipl me hissa liya gabber k bowlers
ne 20 over me 350 run diye &usme extras 200 run
diye.
batao kyu?
q ki wicket keeper thakur tha
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1067 views
Similar Jokes
Mere Ghar Ki Chhat Par
Aagaye Hain Badal,
Wah wah wah..
Mere Ghar Ki Chhat Par
Aagaye Hain Badal,
.
.
.
Ye Message Faltoo Hai, Mat Parho Pagal!=P:)
by Abdul Sami (few years ago!)
Pappu- Dadi, kya hum humesha 5 hi rahenge?
Aap
Papa
Mummy Mai Bahan
Dadi- Nhi Beta, Jab tumhari Shadi Ho Jayegi to Hum 6 ho Jaynge,
Pappu- phir Behan k Shadi ho jayegi to hum 5 ho jaynge
Dadi- Nhi Beta
Jab tumhara Beta hoga to hum phir 6 Ho jaynge
Pappu- phir Aap Mar Jaoge to hum phir se 5 ho jaynge
Dadi- Chup kar Kuutte
Chal So Jaa…
by Pak101.com (few years ago!)
Docter:motape ka aik hi ilaj hai ap roz aik roti khaya karo,
mareez:ye roti khana khane se pehly khani hai ya khana khane k baad
by Sabir shah (few years ago!)
Santa: Drinking n driving dono nalo naal nai ho sakde.
Banta: Y?
Santa: Je speed breaker aa gaya taa peg dul jau.
by Pak101.com (few years ago!)
Kal rat mere dost k Dadaji Uske
spne me aye or kaha "Baccho dil
khol k paap kro.
Q ki nark me
bilkul Jgah nhi hai. Hm khud
diwaro pe baithe hai.
by Pak101.com (few years ago!)
1 banda bhagta hua aata hay aur Pathan se kehta hai bhai jaldi jao tumharey ghar main Talaab ka pani ghus gaya hay.
Pathan: Oye kion jhoot bolti hay,
Ghar ki chabi to meray paas hay.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Maa Bete Se:Uth Jaa Kmbakhat
Dekh So0raj Kb Ka Nikal aya Hy..
Beta:To Kya Hua Amma
Wo Sota B To Mjh Se Pehle Hy
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa’s father gave him a gun on wedding night & said: Fire in air if ur wife is virgin, shoot her if not.
Santa fired in air 1st night & shot her 2nd night.
by Pak101.com (few years ago!)
Dada: Puter ander sey merey dant tu ley aa,
Beyta: Mager dada g roti tu abhe bani nhe,
Dada: ohh nhee! beyta samney wali Budhi nu smile deyni hai
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Will you marry me?
Girl: Yes!
(Boy starts running...)
Girl: Hey where are you going?
Boy: I'm going to update my relationship status on
facebook =P
by Tanveer Hussain (few years ago!)