Ipl main hisa lia

sholay.ki team ne ipl me hissa liya gabber k bowlers
ne 20 over me 350 run diye &usme extras 200 run
diye.
batao kyu?
q ki wicket keeper thakur tha

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1067 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

mere Ghar

Mere Ghar Ki Chhat Par
Aagaye Hain Badal,

Wah wah wah..

Mere Ghar Ki Chhat Par
Aagaye Hain Badal,
.
.
.
Ye Message Faltoo Hai, Mat Parho Pagal!=P:)

by Abdul Sami (few years ago!)
Mummy Mai Bahan

Pappu- Dadi, kya hum humesha 5 hi rahenge?
Aap
Papa
Mummy Mai Bahan

Dadi- Nhi Beta, Jab tumhari Shadi Ho Jayegi to Hum 6 ho Jaynge,

Pappu- phir Behan k Shadi ho jayegi to hum 5 ho jaynge

Dadi- Nhi Beta
Jab tumhara Beta hoga to hum phir 6 Ho jaynge

Pappu- phir Aap Mar Jaoge to hum phir se 5 ho jaynge
Dadi- Chup kar Kuutte
Chal So Jaa…

by Pak101.com (few years ago!)
Motape ka ilaaj

Docter:motape ka aik hi ilaj hai ap roz aik roti khaya karo,
mareez:ye roti khana khane se pehly khani hai ya khana khane k baad

by Sabir shah (few years ago!)
Santa Drinking n driving dono

Santa: Drinking n driving dono nalo naal nai ho sakde.
Banta: Y?

Santa: Je speed breaker aa gaya taa peg dul jau.

by Pak101.com (few years ago!)
Kal rat mere dost

Kal rat mere dost k Dadaji Uske
spne me aye or kaha "Baccho dil
khol k paap kro.


Q ki nark me
bilkul Jgah nhi hai. Hm khud
diwaro pe baithe hai.

by Pak101.com (few years ago!)
aik banda bhagta howa

1 banda bhagta hua aata hay aur Pathan se kehta hai bhai jaldi jao tumharey ghar main Talaab ka pani ghus gaya hay.

Pathan: Oye kion jhoot bolti hay,
Ghar ki chabi to meray paas hay.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Soraj kab ka nikal aya

Maa Bete Se:Uth Jaa Kmbakhat
Dekh So0raj Kb Ka Nikal aya Hy..
Beta:To Kya Hua Amma
Wo Sota B To Mjh Se Pehle Hy

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa’s father gave him a gun

Santa’s father gave him a gun on wedding night & said: Fire in air if ur wife is virgin, shoot her if not.

Santa fired in air 1st night & shot her 2nd night.

by Pak101.com (few years ago!)
Samnay wali budhi nu smile daini hai

Dada: Puter ander sey merey dant tu ley aa,
Beyta: Mager dada g roti tu abhe bani nhe,
Dada: ohh nhee! beyta samney wali Budhi nu smile deyni hai

by Pak101.com (few years ago!)
status onfacebook

Boy: Will you marry me?
Girl: Yes!
(Boy starts running...)
Girl: Hey where are you going?
Boy: I'm going to update my relationship status on
facebook =P

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook