Pathan with Girl Friend
Pathan Date Pe Cooking Oil Se Naha K Gaya
Girl Friend: Ap Oil Mein Kyun Nahaye?
Pathan:Meine Suna Tha K ..
Har Cheez Meezan Mein
Achi Lagti Hai
by Pak101.com (few years ago!) / 1018 views
Similar Jokes
A confession by a girl in
church and amazing
reply she got from priest -
Girl: i m madly in love with a
boy
who is far away from
me.
I m in india and he lives in uk.
We met on marriage website,
Became friends on fb,
Had long chats on whatsapp,
Proposed each other on skype,
N now 2 months of relationship
through viber,
I need ur blessings and good
wishes father… am I on right
path na ?
Priest said to her:
Good my child..
now get married on twitter,
Have fun on tango,
Buy your kids from ebay,
Send them through gmail,
And if u r fed up with ur
husband
or kids,
toh unko OLX pe bech deNa
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Aurat ne ishara krke taiz a rhi bus ko roka.
Driver: Kaha jana hai?
Aurat: Jana to kahin nhi hai..
...
Bacha ro raha hai.
Zara bus ka horn poo-poo baja do..
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan to dukandaar.
bhai jaan cigrate to dena,
Dukandaar:
Kon Sa?
Pathan"
Jis main se dhooa niklai........
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Lady to Doctor: mera beta motar cycle se gir gaya hai.
Doctor: I can't understand please speak in English.
Lady: my londa is gironda from HERO HONDA. :P
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Station Jany k Kitne Paise logay?
Ricksha Wala: 50
Pathan: 20 Lelo
Ricksha Wala: 20 Main kon Le Ker Jayega.
Pathan: Tum Peeche betho hum le k jayega
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
What's the difference between stress, tension and panic? Stress is when wife is pregnant, tension is when girlfriend is pregnant, and panic is when both are pregnant.
by Pak101.com (few years ago!)
“Sheikh ki wife:
Agar main marr gai to kitne arse baad shadi kro gey?
Sheikh:
Meri koshish hogi k kulown wali Biryani mein Valima bhi ho jaye
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek student Exam hall mai Paper par apna Panja Bana raha tha
Examiner: Beta Paper mai tu Hand ka diagram wala koi Question nahi
Student: Mai Paper Banany Waly par
Laanat bhaij raha hon
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Patni: Agar Mujhe Kuchh Ho Gaya 2 Kya Aap Turant Dusri Shaadi Kar Lenge?
Pati: Kam Se Km 2-3 Mahine 2 Rukna Padega, Warna Padosi Ka Kahenge?
by Pak101.com (few years ago!)
Munna Bhai: Circuit! Bapu kapde kyon nahi pehante
the? Circuit: Bhai bolay to Bapu bhi us time ke
Salman Khan the.
by Tanveer Hussain (few years ago!)