Howvto purchase cigret?
Pathan to dukandaar.
bhai jaan cigrate to dena,
Dukandaar:
Kon Sa?
Pathan"
Jis main se dhooa niklai........
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 909 views
Similar Jokes
A girl was standing at bus-stop covering her face with a scarf.
A Passer-by: "HI SEXY!"
Girl: "DAD... its me!"
by Pak101.com (few years ago!)
7 sadhu 7 chatai par dhyaan lagakar baithe the.
Ek Aadmi aata hai aur sabse bujurg sadhu ko
pranam kar poochta hai: Maharaj ladki nahi pat
rahi hai, kya Karoon?
Woh sadhu sabse chote sadhu ko pukarta hai aur
kehta hai: chotu ek aur chatai laga de beta...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Grandfather:
“When I was your age, all I’ve got for Christmas
was an apple and a blackberry.
Boy:
“WHAT! A LAPTOP AND A MOBILE?!”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Admi ne Hotel me room liya, pohnchtay hi socha k BV ko sms kr dun.Us ne sms likh kr Galat number pr snd kr dia Jis Orat ko mila us k Shohar ka 2 din pehlay inteqal hua tha.Sms Parhtay hi Orat Behosh ho Gai!Likha tha,Begum Me Kheriat se Pohanch Gya hun Idhar Network b Mojud hai Jaga Choti,Pr Shandar Hai Thandi Thandi Hawa Janat Ka Maza Deti Hai,Dhool Matti B Nhi Hy
Mene Jo white Kapre Pehne The Wo Ab Tk Saf Hain!2,4 din me tumko B bula longa.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan na apna bacha ka naam america rakh lea . Logo na pocha aap ka dushman ha america aap na apne bache ka naam america rakh lea .
Pathan : na kaha hum dunya ko batana chahta ha ka pathan america ka baap ha . Aur Aes tarah jang shoro ho ge
.America : Hum Chand per jakr jahaz banyge .
Pathan : hum soraj pr ja kr naswar banayga . America : Tum jal jaega. Pathan : Hum Pagal nhe hum raat ko jayga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: Tumhari Car Ka Tyre Kaise Puncture Huwa?
Banta:
Ik Daaru Ki Bottle Iske Neeche Aagayi Thi.
Santa: Tumhain Bottle Nazar Nahi Aayi?
Banta: Bottle Us Bande Ki
Jaib Mein Thi Jo Meri Car Ke Neeche Aaya Tha… ;-
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: What's the name of ur car?
Banta: I don’t know but it starts with "T"
Santa: Kamal hai yaar teri gaddi tea nal start hundi hai, apni te Petrol nal start hundi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar k ghar k bahir name plate per likha tha
Wife- MSC aur
Husband- FSC
1 admin ne pocha sardar G aap ki bivi ne kis Subject mein MSC ke hai?
Or Aap k FSC mein kon sy subject thy?
Sardar bola: Subject da meno pata nai, Name plate da matlab hai
MSC- Mother of Seven Children
FSC- Father os Seven Children
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy: Boys are intelligent than girls!Girl: Any proof?
Boy: You always say intelliGENTS but u never say intelliLADIES.. :-p
Great people
Great thoughts.
by Pak101.com (few years ago!)
Mai apna “DUKH” kise sunau.. ??
.
.
YARRON
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1 hi LADKI ka NUMBER tha mere
pass Wo bhi Alim Baba ki bato
me aakar DELETE kar
diya.
by Mazhar Khan (few years ago!)