Teacher Gusse Se Bacho Ko
Teacher Gusse Se Bacho Ko Jhad Raha Tha.
Teacher: “Agar Koi Ladka Aaj Ke Bad Girls Section Gaya To 1st Time Rs.100 Fine Hoga Or 2nd Time 200 & 3rd Time 500 Hoga.”
Pappu Ye Sunkar Bola: “Sir Monthly Package Ke Kya Charges Hai?“
by Pak101.com (few years ago!) / 885 views
Similar Jokes
Munda: Tu ehni sohni lagdi a tainu heer na akhan ta ki akhan...!!!
Kuri: Teri shakal mere massi de munde wargi tenu veer na akhan ta ki akhan...!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Bhai ko bhai se juda kar deti hai"GF"
.
.
.
.
Ma ko bete se juda kar deti hai"GF"
.
.
.
.
.
Biwi aur shohar k beech jhagde paida kar deti hai
"GF" .
.
.
.
.
Insan ko duniya se juda kar deti hai "GF"
.
.
.
.
Gharo me jhagda paida kar deti hai "GF"
.
.
.
.
"GF" mtlab "Galat Fehmi" jo is waqt aapko hui hai!
.
.
.
.
Girl Friend to bechari Masoom hotihai..
by Pak101.com (few years ago!)
what is ds difference between indian cricket team
and toilet ..
kuch b nahy waha b dhoni hay or yaha b dhoni hay
by Tanveer Hussain (few years ago!)
There were three sardars. 1st: i have not written anything on the paper because i dont no the answers. 2nd: i have also not written anything. 3rd: shit yaar. teacher will thought that we three has cheated.
by Pak101.com (few years ago!)
Aj ke baat
Kisi ko uske uljhay hue baalo,
ganday or mailay kapro ki waja
se ghareeb na samjho.
Ho sakta hai wo Engineer ho or
uske papers ho rahay hon.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Doctor Pathan sat,
"Tumhara aik gurda fail ho gya hy"
Pathan rotay hoy
.
"Kitnay numbron say" :)
by lescol (few years ago!)
Aik Pathan Malaria se Kaanp raha tha:
.
.
Doctor: Aaya or Pucha kia huwa hai?
.
.
Uske bete ne kaha: Bemaari ka to pata nahi!
Par Abba subha se "Vibration" pe lage huye hain
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa to banta: Yaar koi aisa gift bataa jo seedha teri bhabi ke dil per lage...
Ruk sochne de
.
Banta: Goli mar de [?]
by Pak101.com (few years ago!)
A young husband with an inferiority complex insisted he was just a little pebble on a vast beach.
The marriage counselor, trying to be creative, told him, "If you wish to save your marriage, you'd better be a little boulder."
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ladke wale Ladki k ghar aaye Or Pucha...
'Ladki kuch karti bhi hai...??'
Ladki ki Maa - Han Ji...
11 Rupes Main Pure 1100 SMS Krti hai wo bhi 7 din
me..
by Tanveer Hussain (few years ago!)