Shaadi aur mobile
Shaadi aur mobile
Shaadi aur mobile me kya similarity hai?
Sirf dimag me ek hi sooch aati hai ki,
Thode din aur ruk jata to naya model mil jata.
by Pak101.com (few years ago!) / 1055 views
Similar Jokes
Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good
Sardar: Bad
Interviewer: Come
Sardar: Go
Interviewer: Ugly
Sardar: Pichlli
Interviewer: PICHLLI?
Sardar: UGLY
Interviewer: Shut Up
Sardar: Keep Talking
Interviewer: Ok now stop it
Sardar: ok now carry on
Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa
Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh
Interviewer: Are yaar
Sardaar: Are dushman
Interviewer: Get Out
Sardar: Come In
Interviewer: U r Rejected
Sardaar: I m selected...bale bale
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A couple were arguing.
Wife: You don’t like anybody in my family.
Husband: Not true, I like your mother-in-law better than my mother-in-law!
by tanveer hussain (few years ago!)
Ek Din!
Ek Pathan ki Apne Baap Se Larrai Ho Gai
.
Usne Baap ki Photo Qabrustan Me Ek Darakht Pr Lga D
Or
.
.
.
Uske Neeche Likh Diya
.
"Coming Soon
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Masterji: Active Se Passive Mein Convert Karo. Bache Jab Sunsan Jagah Pe Ghoomte Hai To Haadso Ko Janam Dete Hai
Naman: Sunsan Jagh Par Hue Hadse Hi Baccho Ko Janam Dete Hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Extreme limit of “PATHANism”
Two pathan sitting in a rickshaw
&
fighting for the window seat…
by Pak101.com (few years ago!)
Maalik to Sardar: Tu to kehta tha ke tu thakta nahi hai. Aaj fir tu sota hua paya gaya hai.
Funny Sardar: Mere na thakne ka yahi to raaz hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Master: Mein tenu kutte te essay likhan nu
keha si, Likh ke kyu nahi liyanda ?
Santa: Ki karda master g,
jidan he mein kutte te Pen rakhia oh paj geya!!!
by tanveer hussain (few years ago!)
husband asks his wife do u know the defination of wife?
wife says:wife is life.
wife asks her husband define husband?
husband says:it is simple it meanz **laughing got band**.......
husband:now i will tell u the full form of WIFE.(worries invited for ever.....hehehehe
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan: Esa kia karain ke saanp bhi mar jaye owr lati bhi na tootay
.
.
Sardar: Jootay se mar do
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Me aaj aapni bike dho raha
tha,itane me dad aaye n chilla ke
bole,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kameene aaj fir ladki ghumayega
.
.
.
lo banda ab aapni bike bhi nahin
dho sakata aaramse......!: P
by Pak101.com (few years ago!)