1 Larkay Ne 1 Larki ko call ki
1 Larkay Ne 1 Larki ko call ki
Larka:Hello Jaan
I Love U
Larki:
Sachi
Larka:
Muchi
Larki:
100 Ka Load Kara Do Please
Larka:
Sorry Baji rong number!
by Pak101.com (few years ago!) / 996 views
Similar Jokes
Ab to Dukan pr b ye Board lgay hain.
Cheeni Mang Kr Sharminda Na Karain.
Cheeni Ek Jang Hai,
Is Liye Band Hai
Nmak Baray Shoq Se,
Cheeni Aglay Chock Se
by Abdul Sami (few years ago!)
Santa: Yaar ab tu mujhe SMS kyu nhi krta?
Banta: Petrol mehnga ho gya hy.
Santa: Petrol & SMS?
Banta: Easy load karvane k lye ghar se 10 km
Dur bike pr jana prta hy.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan "Mazaar" pe Bomb rakhty huye pakra gaya:
Logon ne bohat mara aur pucha aisa kyon kya?
Pathan ki kuch samajh main nahi aaya to bola: "Main Bomb rakhny ki Mannat mangi thi."
by Abdul Hannan (few years ago!)
BV Ne Kalaai Aage Barha Di
Or Ankhen Band Kerlen,
Jab Thori Der Me Ankhen Kholen To Memon Marker Se Hath Pe Watch) Bna Rha Tha. B.V: Ye Kia?
Memon:Moo Dikhaee.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:- Allah tu mujhe Rs.100/- de ga tu hum tumhari raah per mein Rs.50/- dega, Raste mein usko Rs.50/- milay.
Pathan bola:- Ya Allah itna be bharosa nahin kiya "Pehle he kaat liye
by Tanveer Hussain (few years ago!)
GOLU-Mera beta meri kahi har baat manta hai
MOLU- Are wah,Tumne ye kaise kar diya
GOLU-Maine use keh rakha hai jo ji me aaye karo
by Pak101.com (few years ago!)
Laloo to his P.A.: Itne khiladi kyun football ko laat maar rahe hai?
P.A.: Goal karne ke liye.
Laloo: Susra, ball toh pahle se hi gol hai aur kitna gol karenge!!
by Pak101.com (few years ago!)
Politician: Sach sach batao tum ne kitni baar mujh se bewafai ki?
WIFE: kul 3 baar!
Politician: Kab kab?
WIFE: Jab aap ke dil ka operation tha to Dr k pas gai,
Jab aap jail gae to judge k pas gai.
Politician: Or teesri baar?
WIFE: Jab apko hakumat banana thi or aap k pas 84 MPAs kum thay..
by Pak101.com (few years ago!)
Teri galiyon mein ghumenge hum jaan-jaan ke,
Hume pata hai ki tune Thane mein report likhvai hui
hai,
Jaa ke puch le us Thanedaar se,
Humne uski bhi ladki fasai hui hai!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dr.-Aapki Biwi Ab Sirf 2 Dino Ki Mehman Hai, I Am So Sorry!
Santa- Sorry Ki Koi Baat Nahi Hai
Dr. Saab, Jab 20 Saal Nikal Gaye to 2 Din Bhi Nikal Hi Jayenge
by Pak101.com (few years ago!)