cheezon ka BOhran
Ab to Dukan pr b ye Board lgay hain.
Cheeni Mang Kr Sharminda Na Karain.
Cheeni Ek Jang Hai,
Is Liye Band Hai
Nmak Baray Shoq Se,
Cheeni Aglay Chock Se
by Abdul Sami (few years ago!) / 958 views
Similar Jokes
DR. k Clinic k age lambi line lagi thi,
1 aadmi bar-bar line me ghusta tha,
log use piche kr dete the,
Aadmi bola- Lage raho salo, mai bhi clinic nahi kholunga.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa was weeping at a grave, "Why did you die? Why did you die? Your death ruined my life."
Banta: For whom do you mourn so deeply? A child? A parent? Wife? or Girlfriend ?
Santa: My wife’s first husband.
by Pak101.com (few years ago!)
Ladki: Mujhe Q Dekh Rahe Ho? Tumhari Koi Behan
Nhi Hai Kya......
Ladka: Hai, Isliye To Dekh Raha Hu...... Ladki:
Matlab?? Ladka: Meri Behan Ko Bhabhi Chahiye..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu ke uppar bijli ki taar gir gaii, wo tarap tarap kar marne hi wala tha ke us ko yaad aaya k 2 din se poore elaaqe mai bijli band hai
Pappu khushi se chilla kar bola
"PAKISTAN ZINDABAD"
"K.E.S.C ZINDABAD"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa was drawing money from ATM.
Banta, who was just behind him in
the line said: I've seen ur password. It's ****.
Sant: U r wrong. It's 1394.
by Mazhar Khan (few years ago!)
4 kam karo
1. Mobile switch off kro
2. Battery kholo
3. Sim nikalo
4. Mobile ko road pai dai maro
Jb koi msg hi nhi karna tou mobile
ki kya zarorat.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar ki Biwi ka rang kala tha
Biwi ne Red Colour ki sarhi pehni or Sardar se pucha
Me kesi lag rhi hn
Sardar muskuraty huwy bikul CHRIS GAYLE
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar: Bachpan Vich Maa
Di Gal Suni Hondi Te Aj
A Din Na Vekhna Painda
Wakeel: Keya Kehti Thi
Teri Maa?
Sardar: Anni Dya Jadon
Suni Nae Te Fir Dasaan
Ki..
by tanveer hussain (few years ago!)
Pathan puts his hand on his girlfriend's hand while driving From Islamabad to lahore.
she smiles & says: u can go further.. and
Pathan drives to multan...
by Pak101.com (few years ago!)
BOSS:15 din ki chuti q chahiye?
pathan:cousin ki shadi he.
boss:cousin ki shadi me15 din chuti
q?
pathan:cousin ki shadi mujse ho rahi
he . .
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)