Some say Whisky is Risky
Some say Whisky is Risky,
Some say Whisky bina Zindagi Miss ki,
But .. Rum, Beer ya ho Whisky,
Koi Nhi Grlfrnd se Zyada Risky !
Aaj Iski, kal pata nhi Kisky
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 882 views
Similar Jokes
Har kisi pe aitbar karna chod do
Wah Wah
Har kisi pe aitbar karna chod do
ACP says: Daya Darwaza tod do
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl-papa,ek ladka mjhe bar bar i love u bol raha h,kya karu?
Father-beta usse shadi karle zindagi bhar agar dobara bolde to mera naam badal dena..
by Pak101.com (few years ago!)
teacher ne bachhe ki copy par note likha kripya bachhe ko nahalakar bheja kare.
bachhe ki mom ne note padne ke bad likha kar bheja bachhe ko padaya kare sungha na kare
by Pak101.com (few years ago!)
boy - papa aapne mujhse kaha tha k agar main paas ho gaya to aap mujhe 5000 Rs denge.
father - haan kaha tha
boy - to aapke liye khush khabri hai, aapke 5000 Rs bach gaye.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Ladaki people ne phenkehuye nimbu apane hole me zel rahi thi. people ne poocha.... people: tum ye kam America me karogi to bahoot paisa milega Ladaki: meri maa already america me hai wo tarbo ...
by Mazhar Khan (few years ago!)
What's the similarity between Marriage & 11.59pm?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Simple dono ke bad 12 bajte Hai...... Aur.....Din badal jate hain..!!!!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Aadmi? Kia lambi zindgi guzaarne ka koi nuskha hai??
Doctor: Haan. Shadi kr lo.
Aadmi: Kia is se umar lambi ho jaye gi?
Doctor: Nahi, Yeh khwahish mar jaye gi
by Pak101.com (few years ago!)
Brazer or Bunyaan mein kiya farq
hai?
Pathan:
Bunyaan mein kapra ziyada or load
kam hota hai.
Brazer mein kapra kam or load ziyada
hota hai<
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Ek Ladka Apni Girlfriend Ko
Apne Ghar Khane Pe Bulata Hai.
Girlfriend Khana Khate Hue Boy-Friend Se Puchti Hai.
Girlfriend: “Ye Tumhara Kutta Mujhe Bahut Der Se Ghoor Kyu Raha Hai?”
Boyfriend: “Tum Jaldi-Jaldi Se Khaana Kha Lo, Wo Apni Plate Pehchan Gaya Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Private school k bachy zoo mai,
look the monkey is sleeping,let’s not distrb him.
Govt school k bachay
O wekh tera peyo sutta peya a,leya onu watta mariye
by Pak101.com (few years ago!)