Har kisi pe aitbar karna chod
Har kisi pe aitbar karna chod do
Wah Wah
Har kisi pe aitbar karna chod do
ACP says: Daya Darwaza tod do
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 877 views
Similar Jokes
English Paper! Sardar ko jumly bnany thy.
1: "WHAT"
Tania ko Ali k saath daikh kar Asim k mathay par "WHAT" par gaey.
2: "KILL"
Arif ne deewar main "KILL" thoak k tasveer tang di.
3: "MY"
Hum ne ghar k kaamon k liye aik "MY" rahki hoi hai.
4: "DIG"
Paon phisal janay ki wajah se Aslam neher main "DIG" gya.
hahahahahahaha wah sardar G...
by Shafqat Ali (few years ago!)
Aurat Zubaida Apa Se
Jb bi mera shohar ghr ata hai to atay hi mujhy marna shuru kar deta hai,
Zubaida Apa: Wo jb ghr aye tum15 mint tk dant saf kia karo,
Aurat kuch din baad,
Dant saf karny ka itna fayda hai ky ab mera shohar mujhy kuch nhi kehta.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan to his uneducated wife:
Come on darling lets go for a honey moon.
Wife: no dear I have to do some work at home,
Take my brother with you. :)
Pathan joy fully said “o yesssssssssssssssss”
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan sharab peeta raha or rota raha.
Ek admi ne pucha:
"kya huwa khan sahab?"
Pathan: "jis larki ka nam bhulana chahta hon uska nam yad nahi aa raha&qu
by Pak101.com (few years ago!)
Husband 2 Wife:
Parda Karlo Aagey Sindhiyon Ka Area Hai Thori Dair K Baad
Wife 2 Husband: Ab Tum Parda Karlo Aagey Pathano Ka Area Hay
by Pak101.com (few years ago!)
Building Ki 50vi Manjil Pe Lakdi Ka Kaam Chal Raha Tha
Ek Aadmi Bhaaga Bhaaga Aya Aur Chilla Ke Bola
Santa Tera Beta Accident Mein Mar Gaya
Ye Sunte Hi Santa Ne 50vi Manjil Se Jump Maar Di
35 Manjil Pe Jake Use Ehsas Hua: “Arey, Mera To Koi Beta Hi Nahi Hai”
20 Manjil Tak Pahunchte Pahunchte Use Khayal Aaya: “Meri To Abhi Shaadi Hi Nahi Hui”
Teesri Manjil Tak Pahunch Ke Uske Muh Se Nikla: “Shit, Main To Banta Hoon“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: santa, batao ki jawani aur budhape me kya fark hai? ? ?
. . . .
santa: teacher g , jawani main mobile mai hasino ke number
hote hai aur budhape me haqimo ke.
by Pak101.com (few years ago!)
A young boy Died, his mother Cried abi mere BACHE ne dikha hi kiy tha ,
Paros ke larki kaan me boli,
Don’t Worry Aunty!! Me ne sab kuch Dikha Diya Tha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Ne Ek Naya Kamaal Kiya…
Wo BANK me jaaker so gaya
Puchho kyun?
Kyunki….
Usne board par Bank ka advertisement padha.. ki
“Yaha SONE Par LOAN Milta Hai”
Innocent Sant
by Pak101.com (few years ago!)
Employee-
" boss meri shadi ho gayi,meri salary bhada do"
Boss-
"factory ke bahar hone wale hadso ke liye company zimedar nahi hoti"
by Pak101.com (few years ago!)