BEBAS MOMENT
BEBAS MOMENTSmile
When a small kid hits you again and again without any reason in front of his mom :> & you can't do anything but smile and say
"beta NAHIIIII" Yay
by Mazhar Khan (few years ago!) / 892 views
Similar Jokes
DOn K Message Ka Intizaar Tou
11 Mulko’n Ki Larkian Kar Rahi Ha
Magar
DOn Sirf Tum Ko Message Karta Ha.
Kio K,
DOn ChOkra Baz Ha
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa-Tum Meri Shadi Me Aaoge Na?
Banta-Mai Un Logo Me Se Nahi, Jo Musibat Ke Waqt Dost Akela Chhod De.
Main Zarur Aaunga
by Pak101.com (few years ago!)
5 Sardar owr 1 Pathan Helicopter ki rassi se Latky howe thay
.
Pilot ne kaha ke Load zayada hai eslie 1 Fard ko koodna hoga
.
Pathan yai sun
by hearthackervsgirls (few years ago!)
*. .Teacher bache se: tumhre pas 12 choclate hain tumne
3 hina ko dedi
6 Maham ko dedi
or 3 Fiza ko
To ab tumhre pas kya he?
Bacha: 3 zbrdst bachiyan. .*
by Hader Maher (few years ago!)
Snta Pe Bijli Ki Taar Gir Gayi:
Snta Tdp Tdp k Mrne Hi Wala Tha.
Ki Use Yad Aya,
Bijli to 2 Din Se Bnd h. Wapas uth gya or bola, ' Sala! dara diya.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Bar Santa USA Gaya
Waha Church me Gaya to Achank
Waha aawaz i TANN
Ittefaq se Lyt b Chali Gayi
Santa Dar kar Bola
Oye Bhago Undertaker aa gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Judge:u r crossing the limits.
Lawyer:kon saala aisa kehta hai.
Judge:how dare you call me saala?
Lawyer:my lord,i said kon sa law kehta hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Wife: Suniye, is sunday mujhes cinema dekhna hai, dher saari shopping karni hai aur five star hotel mein khana
khana hai…..
Husband: Phir aaj mandir chalte hain..
Wife: Mandir kyun ?
Husband: Bheek maangne ke liye….
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: RIM ka connection lene gaya
Call rate bataye
1 pase per sec.
50 paise per min.
1 rupee per 3 min.
Santa: 1 rupee wala hi sahi hai roj khulle kahan se launga
by Pak101.com (few years ago!)
Pati-Jb mai Ache Kapde Pehn k bazar jata hu to sabziwale sabzi mehngi dete h Jb gande kapde pehn k jata hu to sasti BV-Kal Se katora le k Jana
by Pak101.com (few years ago!)