Shadi main khana khane

Shadi main Khana khany k 2 usool.
Rule 1:
Pehli baar is tarha khao k dosri baar nahi milega.
Rule 2:
Doosri baar is tarha khao k pehli bar mila he nahi.

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1049 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

chashma

Dr: Apka weight kitna hai?
Patient: Chashme ke sath 75 kgs.
Dr: Aur bina chashme ke?
Patient: Woh bina chasme ke toh mujhe dikhta hi nahi,,

by haleema sadia (few years ago!)
Tell the Name of any Microsoft Product?

Teacher: Tell me the name of any Microsoft Product?

Bunty: MS Excel

Lucky: MS Word

Bittu: MS Powerpoint . . . .

Pappu after thinking a lot, “MS Dhoni”!

by Pak101.com (few years ago!)
1 pathen n other pathan were watchin a cricket match

1 pathen n other pathan were watchin a cricket match.
When Afridi hits a boundary.

1st pathan: Kya Goal mara.

2nd pathan : Raha na bewakoof ka bewakoof, Goal ismein nahin cricket mein hota hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ladke Ki Pepsi Me Zahar

Ek aadmi pepsi saamne rakh ke udas betha tha.

Dost aaya pepsi Pee kar bola: kyun udaas hai?

Aadmi: Aaj to din hi kharab hai,

Subah Biwi se jhagda ho gaya,

Raste mein car kharab,

Office late, Boss ne nokri se nikal dia,

Ab suicide ke liye Pepsi mein zahar milaya tha.

Wo bhi tu pi gya.

by Pak101.com (few years ago!)
Husband messages to wife

Husband messages to
wife on cell Hi,

what are you doing darling???
Wife-i am dying...!!
Husband: Jumps

with joy but types "sweet heart,
how can I live

without U?"
wife : You idiot i

by Pak101.com (few years ago!)
Santa: hello Police station

Santa: hello Police station
Police: ha boliye kya hua??

Santa: mujhe dhamki bhare phone aa rahe hai..

Police: kaun kar raha hai??

Santa: telephone companywale kehte hai ''bill nai bhara toh kaat denge''

by Pak101.com (few years ago!)
5 years old boy: I Love u Mom

5 years old boy: I Love u Mom
Mom: Awww I Love u Too

16 years Old Boy: I Love u Mom
Mom: Sorry, I Have No Money

25 years Old Boy: I Love u Mom
Mom: Kon hai ? Kahan rehti hai wo kamini ? :@

Moral : Maa Sab Janti hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Date Pe Cooking Oil Se Naha K Gaya

Pathan Date Pe Cooking Oil Se Naha K Gaya
Girl Friend:
Ap Oil Mein Kyun Nahaye?

Pathan:
Meine Suna Tha K
‘Har Cheez Meezan Mein Achi Lagti Hai’

by Pak101.com (few years ago!)
women

"Honey," said this husband to his wife, "I invited a friend home for supper." "What? Are you crazy? The house is a mess, I haven't been shopping, all the dishes are dirty, and I don't feel like cooking a fancy meal!" "I know all that." "Then why did you invite a friend for supper?" "Because the poor fool's thinking about getting married."

by inayat khan (few years ago!)
Ek hotel me naye shaadi shuda

Ek hotel me naye shaadi shuda jodon k liye ek line likhi hui thi:"Khidki par parde daal dijye" Aapka pyaar andha ho skta hai," Magar humara staff nahi'...

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook