Santa Bus stand jane k kitne paise
Santa Bus stand jane k kitne paise?
Rikshwala 10Rs
Santa: 2Rs mein chalega.
Rikshwala 2Rs kaun le k jayega?
Santa baith piche me le jata hu
by Pak101.com (few years ago!) / 1103 views
Similar Jokes
Ap ko DIL KI GEHR
Ap
ko
DIL KI GEHRAIYON
se
.
E
.
E
.
E
.
EI
.
EI
.
EI
.
EID
.
EID
.
EID
.
EIDHI
FOUNDATION
Ki
Help
KARNI
Chahiye.
Shukria!;)
Tm log to bs
Eid manalo har mahine.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
The lifeguard told the mother to make her young son stop urinating in the pool.
"Everyone knows," the mother lectured him, "that from time to time, young children will urinate in a pool."
"Oh really?" said the lifeguard, "from the diving board!?!?"
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Sharab Peetay Howay BV Se
Tum Kon Ho?
BV: Pagal Ho Gay Ho Kia?
Apni BV Ko Bhool Gay
Pathan: Nasha Her Ghum Bhula Daita Hai Baaji
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Film director ne hiro se kaha - tumko 100 fit ki uchai se swiming pool me chhalang lagani hai.
Hero- lekin mujhe tairna nahi ata,mai dub jaunga.
Director- chinta wali koi baat nahi hai, pool me pani nahi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher :Tomorrow there will be a lecture on Sun.Everyone must attend it.
Raju:No ma"m! I will not be able to attend it.
Teacher :Why?
Raju:My mother will not allow me to go so farr !!
by Pak101.com (few years ago!)
Pati- Jab Maine ache kapde Pehn k Bazar Jata hu
to Sabziwala sabzi mengi deta hai Jab Gande Kapde
pehn k jata hu to sasti
BV- Kal se Katora le k jana
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Admi Apni BV K Har Kaam Mei Nuqs Nikalta,
Agar Wo Anda Boil Karti To Kehta Fry Krna Tha
Agar Fry Karti To Kehta K Boil krna Tha
1 Din BV ne Dono Bana Liye.
Dono Andon ko ghor se dekhne k baad bola:
"Tumhe aqal kab aye ge"
jis ko boil karna tha usko fry kar dia Or jisko fry krna tha usko boil kar dya. ;>
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Goes for Interview. Manager to pathan "Where is Abu Dabi?" Pathan" "Jis Qabrastan main Hamara Ami Dabi, wahin thora door per Abu dabi:
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar ko Gali mai 100 rupey ka note mela
Note ke oper lekha tha "EID MUBARAK"
.
Sardar ne idhar udhar dekha,
owr Note Jaib mai rakthy howe bola
"KHAIR MUBARAK
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Once Prince charles & sardarji were having dinner…
Prince said: “pass the wine you divine”.
Sardar thinks “how poetic!!”
and says,”pass the custard you bastard
by Pak101.com (few years ago!)