World’s Best Feeling

World’s Best Feeling..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
It Comes When We See A Very Wonderful Question
Paper In Examinations Hall
And We Smile At Each Other
And Say:” Ek Bhi Nahi Aata Yaar…:-D:-D:-):-/

by Mazhar Khan (few years ago!) / 875 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Teacher: JAWANI owr BURHAPAY mai kia farq hotahai?

Teacher: JAWANI owr BURHAPAY mai kia farq hota
hai?
.
Student: JAWANI mai mobile mai HASEENO ke
numbers hotay hai, owr BURHAPAY mai HAKEEMO
ke

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar 1st time pizza hot geya

Sardar 1st time pizza hot geya
to waiter ne pizza la k rakh dia
Sardar adhe ghante tak betha raha phir cheekh k bola:
“O naan rakh gaya ain, Salan tera peo day ga

by Pak101.com (few years ago!)
Train me 1 ladke ne T.T.E. Se kah

Train me 1 ladke ne T.T.E. Se kaha
.
"Mujhe subah 4 baje patiala utha
dijiye ga, main na jagu to jabardasti utar dijiyega,

Muje subah interview dena hai."
Subah 8 baje ladka jaga to patiala nikal gaya tha...!
Ladka TTE ko maa bahen ki
galiyan dene lga..!

Logo ne TTE se kaha ke wo apko
galiyan de raha hai aur appchup-
chap sun rahe hai.!!

.
TTE :- Main ye soch raha hun ki,
.
Subah jisko maine Zabardasti utar diya hai Woh kitni galiyan de raha hoga..:p

by Pak101.com (few years ago!)
Bijli Kahan Se Atti Hei

Teacher:bijli kahan se atti hei???
Student:mere mamu k ghar se!!!!!!!
Teacher:wo kase?!!!!!!!!!!!!
Stdnt:jab bijili jati ha tu papa kehty hen
''Salon ne phir bijli band kar di........'''''

by Pak101.com (few years ago!)
Patient to the doctor

Patient to the doctor, 'Whenever i drink coffee, i have this sharp, excruciating pain.''Try to remember to remove the spoon from the cup before drinking,'

by Pak101.com (few years ago!)
kia aap pagal ho?

WelCome to
"SACH KA SAMNA"

Jawab sirf
HAAnN
ya
NA
me dena he

Aapke Liye Pehla Sawal
.
.
.
Kya Apke gharwale jante Hain k aap pagal ho?

by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan angoor bechne wala

Ek Pathan angoor bech raha tha
Magar kah raha tha "aalo le lo aalo"
.
1 Admi ne kaha Khan sahb yai tu angoor hain
.
Pathan: Chup ! Warna Makkiyan aa jayengi

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Financial Management

Financial Management!

A Beggar Found 100Rs’
He Decided To Have A Gr8 Diner’
He Went To A 5 Str H0tel & Enj0yed The Diner’
When Bill Came He Said I Hv N0 M0ney’
Manager Called P0lice And Handed The Begar Over To Him’
The Begar Gave 100 Rs To P0liceman And Set Free!

This Is Called FINANCIAL MANAGEMENT!

by Pak101.com (few years ago!)
FooTbaLL Male Hai Ya FeMaLe?

FooTbaLL Male Hai Ya FeMaLe.

Aare Jiske Piche
11 Ladke Underwear Pehen Ke
Bhag Rahe Ho Vo Female Hi
Hogi Na

by Mazhar Khan (few years ago!)
murga kesa diya.

Santa jain: murga kesa diya.
Shopkeeper: Rs. 80 Rs. 50 Rs. 10
Santa jain: Rs. 10 Ka itna sasta kyu?
Shopkeeper: Saab isse aids hai.
Santa jain: de do khana hai, shaadi thodi karni hai!!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook