Main khubsurat hoti ja rhi hun
Wife husband say :
aji sontay ho main aaj kal bohat kubsort hoti ja rahi
hon
Husband:
tumhay kis nay kaha?
wife:
meri khubsorti daikh ker aab rotian bhi jelnay lagi
hain
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 993 views
Similar Jokes
Teacher: Aaj tum late kyu aaye? School 7 baje shuru hota he.
Funny Kid: Madam, Aap meri fikar mat kia karo, School shuru karwa dia karo.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ko uska sasur jute maar raha tha
Aadmi : Kyu maar rahe ho?
Sasur : Meinie ise Hospital se SMS kiya.
Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare friends ko
forward kar diya!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Gang of SARDARS broke a Bank.
Instead of cash they found Botles full of Chilled Red Wine,
Happily they drank & went away.
Next day Headline aai: Blood Bank lutya gya.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Boss ke paas 1 Sardar ki Leave application aai, jo kuch yun thi:
Dear Sir,
Meri biwi beemar hai, mai us ka iklota shohar hun, ghar mai kaam karne ke liye koi dosra nokar nahi hai. Mujhe 1din ki chutti inayat kar dejiye
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Charsi Qabristan Me Churs P Rha Tha.
Police: Kya Kr Rhe Ho ?
Chrsi: Abu K Lia Dua.
Police: Ye To Bache Ki Qabr Hy.
Chrsi: Abu Bachpan Me Hi Mrgye Thy.:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bacha: me Ne hathi k samNe
Bacha: me Ne hathi k samNe 12 kelay rakhe usne 11 khaye, aik q Nhi khaya?
Admi: hathi ka pait bhr gya hoga
Bacha: nhi 12wa kaila plastic ka tha,
Acha dubara mene hathi k samne 12 kaile rkhe to usNe ek b Nhi khaya q?
Admi: saare kaile plastic k honge
Bacha: nhi, is dafa hathi plastic ka tha...
Bacha: pr ab kaile b asli the or hathi b asli tha pr hathi ne ek b kaila nai khaya..
admi:
Kiun?
Bacha: hathi tv main tha or kela bair
Bacha: acha ab asli hathi or asli kaile dono tv pr the phr b hathi ne kaile nai khaye.
Admi: kiun bhai??
Bacha: dono alag alag channels pr the
Hahahaha
Tapa Tapa K GE0
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Dazza is driving over the Sydney Harbour Bridge one day, when He
sees His Girlfriend Shazza about to throw herself off.
Dazza slams on the brakes and yells, "Shazza what in the Blazes d'ya think ya doin'?"
Shazza turns around with a tear in her eye and says,
"G'Day, Dazza.
You got me pregnant, so now I'm gunna kill meself".
Dazza gets a lump in his throat when he hears this.
"Shazza", he says "Fair dinkum love, not only are ya a top root, but
you're a real sport too!"
and drives off
by Pak101.com (few years ago!)
Dr. Apna 1st operation mukamal karne k bad opretion theater se bahar aya
asman ki tarf dekh kar bola
ya Allah mera pehla tohfa qabool kar
by Sabir shah (few years ago!)
Santa Ko Der Se Uthne Ki Aadat Thi, Isliye Wo Hamesha Office Der Se Pahunchta Tha.
Uska Boss Iss Baat Se Bahut Naraj Tha, Akhir Usne Santa Ko Chetavani De Hi Di Aur Kaha,
Boss: “Ya To Tum Jaldi Aao Ya Naukri Chod Do”
Haar Kar Santa Ek Doctor Ke Paas Gaya, Aur Usne Kuch Goliya Di Aur Kaha Ki Ab Tum Samaye Par Jaag Jaoge.
Raat Ko Santa Dawai Kha Kar So Gaya, Subha Jab Wo Utha To Sachmuch Suraj Nahi Nikla Tha,
Dawa Ne To Kamaal Hi Kar Diya Tha, Wo Khush-Khushi Tyaar Hua Aur Samaye Se Thoda Pehle Hi Office Pahunch Gaya,
Usne Apne Boss Se Kaha: “Sir, Doctor Ki Dawa To Kamaal Ki Hai”
Boss Berukhi Se Bole: “Wo To Theek Hai, Lekin Pehle Tum Ye Batao Ke Kal Tum Kaha The?“
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse to patient with bleeding head: Your Name?
Patient: Snta
Nurse: Birthdate?
Patient: 01-Feb -85
Nurse: Married?
Patient: No, Car Accident..
by Pak101.com (few years ago!)