Nikah K Bad Dulha
Nikah K Bad Dulha: Fees? Molvi: Bv Ki Khubsurti K Mutabiq Dedo Dulha Ne 10 Rupay De Diye Achank Hawa Se Lrki Ka Ghunghat Uth Gya Molvi: Baqaya To Lelo Bhai
by Pak101.com (few years ago!) / 1095 views
Similar Jokes
Shaadi k din patni pati se: "SUNO JI!!! Aaj se AAPKE bina MAI nahi MERE bina aap nahi"10 saal baad
patni:"KUTTE!!! Aaj ya to TU nahi ya MAI nahi"
by Pak101.com (few years ago!)
Ek bar ek chitti ne Hathani ke kan mein kuch kaha toh hathni behos ho gayi.
Phir kisine chitti se pucha ke tune kya kaha?
Chitti Boli: Maine itna hi kaha ke “Main tumhare bacche ki maa banne wali hoon!”
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ne “pent”
dho k parosan ki Shalwar k
pas sukhne k liye dal di aur awaz di
behen je jB tm Shalwar Utarogi tu muje Awaz dena ma bi
“pent” Utar Longa..:p
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor:
Motape ka 1 hi elaaj hy tum rozana sirf 1 roti khaya karo,
Sardar:
Ye 1 roti khana khanay se pehle khani hy ya khanay k baad?
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: may tang agaya hun
.
.
Har cheez may meri Car mera ghar
mera mera karti ho
.
.
Kabhi hamara bhi keh dya karo..
.
Ab kiya dhoond rahi ho rahi ho?
.
.
Wife:
.
.
.
hamara duppata
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek bnda 1 wqt me 80 rotian khata tha.
Us ko circus walon ne dekha or hire kr lia.
Pehla show shuro hua, us ne 80 rotian kha li
agla show 1 hour bd shuru hwa or us ne phir 80 rotiyan kha li.
Log bht heran thy or 3rd show k liye or ziyada rush ho gia.
1 hour bd jb 3rd show shuru hona tha tou wo ghaib ho gia.
Us ko dhondte hwe jb us k ghar pohnche tou wo betha roti kha rha tha.
Jb us sy wja pochi to wo bola:
Na main show hi krda rawan roti na khawan
by haleema sadia (few years ago!)
Mom:Boyfriend Jab Kiss kare to bolo “DON’T”
Or Jab Galy lagae to bolna
“STOP”
2nd day Beti:
MOM usne dono ek sath Kiya to Me ne b ek sath kaha
“DON’T STOP”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Child-who is this man who comes every night and dissapears in morning?
Mother-thank God! You saw him, he is your father, a "Software Engineer"
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan to Molvi: kya wazu kiye bina Namaz ho jati hai?
Molvi: Nahi,
Pathan: Hoti hai yaar!
Molvi: Nahi hoti Bhai.
Pathan: Maine khud parh ker dekhi hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Dafa 1 Chor Ne Apni Mangetar Ko Sonay Ka Set
Dia.
Mangetar Ne Khush Ho K Pocha Is Ki Keemat Kia H
Chor:Teen Sal ki Qaid
by Pak101.com (few years ago!)